Rihanna a fost numită de Forbes cea mai bogată cântăreață din lume, ajungând la o avere cu adevărat impresionantă.
Dacă te întrebai ce reacție a avut Rihanna când a aflat că a fost numită cea mai bogată cântăreață din lume, în topul realizat de Forbes, ei bine, cei de la E! au răspuns acestei curiozități. Întrebată cum se simte să-i fie atribuit acest titlu, pentru averea de 600 de milioane de dolari, artista nu a fost prea entuziasmată, spunând: „Oh wow. Forbes este unul dintre acele lucruri amuzante, știi? Este ca și când ai premia oamenii pentru că sunt bogați sau cam așa ceva. Este ciudat. Nu m-am obișnuit niciodată, dar este o onoare drăguță. Dar el a cerut o mărire de salariu”, a arătat Rihanna zâmbind către Jahleel Weaver, stilistul de la Fenty, care acorda interviul alături de ea.
Rihanna a discutat cu mai mult plăcere despre colecția de haine pe care a creat-o pentru Fenty, și cât de importantă este îmbrățișarea tuturor mărimilor și luarea în considerare a diversității corpului feminin. „Avem modele cu care lucrăm, cele cu mărimi standard din fabrici, și obții mostrele realizate într-o singură mărime. Dar apoi, vreau să le văd pe corpul meu, vreau să le văd pe corpul unei femei cu forme, cu șolduri. Iar acum am sânii pe care nu i-am avut înainte…știi, nici nu știu cum să dorm câteodată, este o provocare, deci imaginează-ți cât de dificil este să mă îmbrac. Însă sunt toate aceste aspecte pe care le iau în considerare pentru că vreau ca femeile să se simtă încrezătoare atunci când îmi poartă piesele”, a continuat artista.
În luna mai a acestui an a fost anunțată colaborarea Rihannei cu celebrul grup de luxury LVMH, în cadrul căreia aceasta a creat o linie vestimentară semnată Fenty. „Toată lumea știe că Rihanna este o cântăreață extraordinară, însă pe parcursul parteneriatului nostru cu Fenty Beauty, am descoperit un adevărat antreprenor și un lider extraordinar', a declarat Bernard Arnault, CEO LVMH, într-o declarație oficială, precizând că Rihanna a colaborat încă din 2017 cu LVMH pentru linia ei de produse cosmetice.
Foto: Arhiva Revistei ELLE