Blake Lively a vizitat zilele acestea Crown to Couture de la Palatul Kensington, o expoziție dedicată pieselor vestimentare iconice din întreaga lume, ce arată modul în care moda rock sau aparițiile de pe covorul roșu au fost influențate de tendințele impuse de familia regală din epoca georgiană.
Printre cele 200 de obiecte expuse la Palatul Kensington se numără și rochia pe care Blake Lively a purtat-o la Met Gala 2022. Actrița în vârstă de 35 de ani a postat pe contul său de Instagram un clip video inedit, în care o putem vedea sărind funia care împrejmuia piesa, pentru a aranja rochia și a dezvălui interiorul acesteia.
„Când ești clovnul care sare peste frânghia de la muzeu pentru a ajusta expoziția', a scris Lively, în vârstă de 35 de ani, pe Instagran.
„Ca să vedeți care a fost transformarea', a mai adăugat actrița, care a fost ajutată să aranjeze rochia de designerul de bijuterii Lorraine Schwartz.
De asemenea, Lively a vorbit și despre coroana impresionantă pe care Schwartz a creat-o pentru a completa look-ul său de la Met Gala.
„A fost de-a dreptul incredibil. Să văd coroana pe care am făcut-o la Palatul Kensington', a scris Schwarts în descrierea unui Instastory în care zâmbește lângă o vitrină. „Încă mă simt ca un copil care se joacă de-a îmbrăcatul de fiecare dată când am ocazia să port o rochie și bijuterii împrumutate. Să o văd păstrată așa… pur și simplu. Wow. Ceva ce nu voi uita niciodată', a spus Blake.
Pe lângă faimoasa rochie a lui Lively, expoziția mai cuprinde și ținuta marca Thom Browne purtată de Lizzo la Met Gala în 2022, dar și rochia lui Lady Gaga de la MTV Awards 2020, realizată de Christopher John Rogers.
Recent, Blake Lively a dezvăluit că își lansează propriul brand de băuturi alcoolice. Anunțul a fost făcut chiar de către actrița în vârstă de 35 de ani, care a publicat pe contul său de Instagram mai multe imagini cu noile cocktailuri spumante, Betty Booze. Aparent, numele brand-ului are o semnificație specială, Betty fiind și numele fiicei sale în vârstă de trei ani.
Decizia de a lansa un astfel de brand i-a șocat pe fanii actriței, mai ales fiindcă aceasta a declarat în nenumărate rânduri că nu consumă alcoool.
„Băutura nu e chestia mea preferată. Dar, pentru numele lui Dumnezeu, aroma este’, a scris Blake Lively pe Instagram, alături de o fotografie în care este văzută servind cocktailurile spumante, Betty Booze. „Rețete făcute în casă. Fructe adevărate. Ingrediente reale. Băutură de calitate. Fără prostii. De asemenea, te ajută să salvezi timp. De aceea am făcut-o. @bettybooze', a explicat apoi Blake Lively.
Așa cum era de așteptat, fanii au criticat-o dur pe actrița din Gossip Girl, acuzând-o că singurul lucru pe care îl urmărește este acela de a se îmbogăți. „Nu înțeleg de ce promovezi alcoolul dacă tu nu bei. Ca să le poți servi altora la petreceri? Foarte ciudată alegere', a comentat o persoană, în timp ce o alta a adăugat: „Deci este suficient de inteligentă încât să nu bea alcool, dar vrea ca oamenii să își cheltuiască banii pe alcool pentru ca ea să se îmbogățească?'.
„Cum poți să comercializezi/creezi un produs pe care tu nu-l consumi? Hai să fim serioși acum', a mai scris un internaut. „Mai întâi @jlo și acum Blake Lively. Ridicol. Toate aceste celebrități care nici măcar nu beau vând alcool doar pentru a face un ban 🙄', a scris un alt fan înfuriat, făcând referire la faptul că și Jennifer Lopez și-a lansat recent propriul brand de băuturi alcoolice. Și Jennifer Lopez a declarat în nenumărate rânduri că nu consumă alcoool sau că dacă o face se rezumă întotdeauna la o cantitate extrem de mică.
Citește și:
Megan Fox, aspru criticată pe rețelele sociale. Care este motivul
Foto: Arhiva ELLE