ELLE poate să confirme faptul că românca Anastasia Soare, supranumită „regina sprâncenelor“ la Hollywood, cea care a creat un imperiu beauty inovând și dezvoltând produse profesionale specializate, a vândut un pachet minoritar din compania sa de produse cosmetice.
„Într-adevăr, am încheiat un parteneriat pentru un pachet minoritar cu fondul TPG, care îmi va permite extinderea în Asia și Europa și întărirea poziției online, a declarat Anastasia pentru ELLE România.
Zvonul uriașei sume a pornit după ce, noaptea trecută, Kim Kardashian a postat pe contul său de Instagram un story în care dezvăluia faptul că buna ei prietenă și-a vândut o parte din companie.
„Ce faci când buna ta prietenă își vinde compania pe vreo două miliarde? Te îmbraci în bani și organizezi o petrecere în cinstea ei!
CONȚINUT VIDEO ELLEPurtând un pardesiu și cizme imprimate integral cu bancnote și o poșetă strălucitoare, inscripționată cu simbolul dolarului, Kim Kardashian a pus la cale, alături de familia sa, o petrecere spectaculoasă. Tema evenimentului a fost inspirată de filmul „Wall Street din 1987, și la el au participat, printre multe alte celebrități, și Kylie Jenner și Kris Jenner (întregul clan Kardashian-Jenner este apropiat româncei care le pune în valoare sprâncenele), iar Dita von Teese a performat unul dintre show-urile cu specific burlesc care i-au adus celebritatea.
CONȚINUT VIDEO ELLEParteneriatul între Anastasia Beverly Hills, compania Anastasiei Soare, și TPG, un fond privat de investiții, fusese anunțat încă din luna iunie. La vremea anunțului, nu au fost dezvăluite mai multe detalii. TPG este o companie fondată în 1992 în Forth Worth și San Francisco, și care a ajuns să dețină astăzi operațiuni de mai mult de 84 de miliarde de dolari. Conform Business Wire, achiziția va conduce la dezvoltarea companiei deținută de româncă pe piețele online și internaționale.
Anastasia Soare s-a născut în România și a emigrat în SUA la vârsta de 32 de ani, în 1989, ca mamă singură. Și mama ei, Victoria, avusese o mică afacere încă din anii 70, un atelier de croitorie, contrazicând standardele vremii și tradițiile comunității macedonene.
În Statele Unite, Anastasia a lucrat ca esteticiană pentru o vreme, iar de la deschiderea salonului propriu (în 1997) a conturat figurile unor supermodele ca Cindy Crawford, Naomi Campbell, Stephanie Seymour, continuând mai apoi cu Jennifer Lopez și o întreagă serie de celebrități din zona filmului. Teoria ei privind proporția (dar și un plan de business bine pus la punct) i-au adus rapid celebritatea. Teoria Anastasiei se bazează pe regula proporției de aur, populară încă din Renaștere, ca replicând proporțiile ideale ale naturii. Acest concept simplu a fost utilizat de-a lungul timpului de Anastasia pentru a contura sprâncenele vedetelor, iar tehnica eficientă a făcut-o celebră în toată lumea. Anastasia și-a patentat tehnica (Golden Ratio Eyebrow Shaping Method) ce a devenit astăzi un standard într-o industrie preocupată permanent de inovație.
A urmat apoi lansarea unei game specializate de produse pentru îngrijirea sprâncenelor (în 1999 în propriul salon, și în 2000 în 20 de magazine Nordstrom), o mișcare revoluționară, dat fiind că în acel moment nu existau astfel de produse. Inovația propusă de Anastasia Soare a lansat un trend uriaș – astăzi, cele mai multe branduri de cosmetice au în portofoliu astfel de game. Mai târziu, împreună cu fiica ei, Claudia Soare, Anastasia a dezvoltat multe alte produse, iar multe dintre ele au devenit repere pentru specialiștii industriei frumuseții.
Aprecierea industriei, succesul fabulos al companiei ei și cele aproape 18 milioane de oameni care urmăresc brandul pe Instagram au mers mână în mână. Mereu inovatoare, Anastasia Soare a ținut pasul cu vremurile, iar acum își fidelizează clienții din toată lumea, educându-i cu privire la importanța calității produselor de înfrumusețare folosite. De asemenea, produsele dezvoltate de româncă sunt cunoscute pentru faptul că nu sunt testate pe animale.
Reporting de Roxana Voloșeniuc și Ioana Ulmeanu
Foto: ELLE