Românca Anastasia Soare, supranumită „regina sprâncenelor' la Hollywood, cea care a creat un imperiu beauty inovând și dezvoltând produse profesionale specializate, a împlinit 64 de ani.
Cu această ocazie numeroși prieteni apropiați ai Anastasiei Soare au apelat la rețelele de socializare pentru a-i trasmite mesaje emoționante, printre aceștia numărându-se și Kim Kardashian.
Kim Kardashian a postat pe Instagram Stories două fotografii în care apare alături de Anastasia Soare, cu textul „La Mulți Ani, Reginei Anastasia Soare'!
Anastasia Soare le-a mulțumit pe rețelele de socializare fanilor care i-au transmis urări, postând mai multe imagini cu ea, îmbrăcată elegant și ținând în mână baloane.
Anastasia Soare a împărtășit cu cei care o urmăresc pe Instagram mai multe imagini cu superbele aranjamente florale pe care le-a primit cu ocazia zilei sale de naștere de la prieteni.
Anastasia Soare s-a născut în România și a emigrat în SUA la vârsta de 32 de ani, în 1989, ca mamă singură. Și mama ei, Victoria, avusese o mică afacere încă din anii 70, un atelier de croitorie, contrazicând standardele vremii și tradițiile comunității macedonene.
În Statele Unite, Anastasia a lucrat ca esteticiană pentru o vreme, iar de la deschiderea salonului propriu (în 1997) a conturat figurile unor supermodele ca Cindy Crawford, Naomi Campbell, Stephanie Seymour, continuând mai apoi cu Jennifer Lopez și o întreagă serie de celebrități din zona filmului. Teoria ei privind proporția (dar și un plan de business bine pus la punct) i-au adus rapid celebritatea. Teoria Anastasiei se bazează pe regula proporției de aur, populară încă din Renaștere, ca replicând proporțiile ideale ale naturii. Acest concept simplu a fost utilizat de-a lungul timpului de Anastasia pentru a contura sprâncenele vedetelor, iar tehnica eficientă a făcut-o celebră în toată lumea. Anastasia și-a patentat tehnica (Golden Ratio Eyebrow Shaping Method) ce a devenit astăzi un standard într-o industrie preocupată permanent de inovație.
A urmat apoi lansarea unei game specializate de produse pentru îngrijirea sprâncenelor (în 1999 în propriul salon, și în 2000 în 20 de magazine Nordstrom), o mișcare revoluționară, dat fiind că în acel moment nu existau astfel de produse. Inovația propusă de Anastasia Soare a lansat un trend uriaș – astăzi, cele mai multe branduri de cosmetice au în portofoliu astfel de game. Mai târziu, împreună cu fiica ei, Claudia Soare, Anastasia a dezvoltat multe alte produse, iar multe dintre ele au devenit repere pentru specialiștii industriei frumuseții.
Aprecierea industriei, succesul fabulos al companiei ei și cele peste 20 de milioane de oameni care urmăresc brandul pe Instagram au mers mână în mână. Mereu inovatoare, Anastasia Soare a ținut pasul cu vremurile, iar acum își fidelizează clienții din toată lumea, educându-i cu privire la importanța calității produselor de înfrumusețare folosite. De asemenea, produsele dezvoltate de româncă sunt cunoscute pentru faptul că nu sunt testate pe animale.
Citește și:
#ELLEInterviu: Anastasia Soare, despre afacerea ei de succes și secretul unor sprâncene perfecte (VIDEO)
Foto: Instagram