Amalia Năstase este protagonista propriului său reality-show de pe Facebook.
Știm deja că Instagram și Facebook sunt o modalitate excelentă de a-ți contura o identitate în mediul online, dar și o manieră prin care comunitatea de fani ajunge să te cunoască mult mai bine, iar un exemplu în acest sens este Amalia Năstase, care și-a lansat recent un reality show pe rețelele de socializare.
Amalia Năstase a decis de curând să își lanseze un reality show, care va avea în prim-plan viața ei și activitățile pe care le desfășoară zi de zi. După cum Amalia anunță, episoadele vor apărea în zilele de luni, miercuri și duminică.
Reality show-ul se numește „Doamna Amalia.” Întrebată de ce a decis ca acesta să fie numele, ea a răspuns spunând faptul că: „Doamna Amalia este numele meu de scenă pentru că absolut toată lumea care mă cunoaște și care nu mă cunoaște se referă la mine ca la „doamna Amalia.' Așa e formula de adresare când e vorba de mine. Eu sunt doamna Amalia, nu există nicio doamnă Amalia în această țară.”
În primul episod pe care Amalia Năstase l-a postat, ea a făcut o scurtă vizită în Rahova, amintindu-și de perioada copilăriei și locul unde a locuit. „Drumul ăsta îl făceam în fiecare zi, cu maxi taxi-ul dacă aveam bani și dacă n-aveam bani mergeam cu metroul până la Piața Unirii și după luam tramvaiul 32.” În acea zi, ea a fost la premiera filmului MO, dar și în showroom-ul Murmur.
După o perioadă în care Amalia Năstase nu s-a simțit bine în propriul corp, ea a decis să facă o schimbare de look. Amalia a slăbit un număr impresionant de kilograme, mai precis 20 în mai puțin de trei luni, datorită unei diete destul de stricte, dar având și sprijinul unui nutriționist în spate. În acest sens, o putem considera pe Amalia Năstase un adevărat exemplu de voință și persevență, indiferent de vârsta pe care o ai.
Foto: Instagram