Alina Ceușan și Raul Tișa sunt căsătoriți de 4 ani, iar împreună au un băiețel pe nume Rock. Cei doi se înțeleg de minune și formează o echipă atât acasă, cât și în viața profesională. Creatoarea de conținut și partenerul ei se sprijină reciproc și s-au înțeles de la începutul relației lor în privința limitelor din relația și în privința așteptărilor pe care fiecare partener le are de la celălalt.
În cadrul podcastului „Vorba lu Jorge’, Alina Ceușan a vorbit despre ocupația sa și despre munca ce intră în conținutul pe care ea în expune în online, ea fiind una dintre primele celebrități desprinse din această zonă și devenind, pe rând, influentă datorită blogului său, ca acum să fie una dintre cele mai urmărite prezențe feminine pe rețelele sociale din România. Alina Ceușan este urmărită de aproape 1 milion de persoane doar pe platforma Instagram, principală pentru activitatea ei în zona de lifestyle. Însă creatoarea postează conținut și pe YouTube și TikTok și se bucură de succes. Alina Ceușan a vorbit în cadrul podcastului și despre relația cu soțul ei, dar și despre veniturile familiei. Vedeta a precizat că atât ea, cât și soțul ei, muncesc foarte mult, iar veniturile lunare sunt adunate din mai multe surse.
Alina Ceușan, despre gelozia în relație
Raul Tișa este hairstylist de meserie și se poate mândri cu un succes răsunător, în salonul din Cluj în care activează, dar și în munca sa pentru campanii sau editoriale. Deși este zilnic în preajma clientelor sale, Alina Ceușan a precizat că nu a avut niciodată motive de gelozie întrucât este conștientă că aceasta îi este meseria și se bucură pentru fiecare reușită a lui.
„Nici nu am cum să fiu geloasă. Domeniul în care lucrează soțul meu și domeniul în care lucrez eu sunt două domenii în care nu poți să îți permiți să faci genul ăsta de lucruri. El e hairstylist, toată ziua cu mâinile în cap la diverse doamne. La noi a fost un lucru normalizat de la începutul relației. Partea cu gelozia ține foarte mult de încrederea în tine.'
În ceea ce privește veniturile lunare din familia lor, Alina Ceușan nu s-a sfiit să abordeze acest subiect și să explice în ce mod sunt împărțite acestea. Creatoarea de conținut are o comunitate unită și numeroasă în mediul online și lucrează cu diverse brand-uri. De asemenea, Alina Ceușan se ocupă și de magazinul ei de îmbrăcăminte, care a devenit din ce în ce mai popular în rândul iubitoarelor de modă.
„Banii sunt adunați din toate zonele, sunt luni și luni, sunt luni care sunt peste această sumă, sunt luni care sunt sub această sumă, dar e vorba de acest venit, care este făcut și din contractele de online, cât și din alte colaborări, din partea de brand-uri pe care o avem. Sperăm să reușim să facem lucruri mult mai mărețe de atât. În zona de online se câștigă foarte bine.'
Citește și:
Bruce Willis a împlinit 68 de ani, iar familia sa i-a transmis mai multe mesaje emoționante
Foto: Arhiva ELLE