Wolford a ales luna femeii pentru a celebra cei 65 de ani de existenta in cadrul unui eveniment aniversar dedicat eternului feminin.
Wolford a expus produse care au marcat istoria industriei de fashion: primul ciorap toeless din lume, primul ciorap fara cusaturi din lume, primul body fara cusaturi din lume, inovatiile din categoria produselor de remodelare, precum si produse de lenjerie intima, cu design exclusiv si atemporal, pentru care Wolford a si primit distintia de cel mai bun furnizor din lume (UK Lingerie Awards).
Piesele iconice lansate cu ocazia aniversarii, Image String Body si Image Tights, au fost puse in valoare prin gratia a doua balerine care au interpretat un dans contemporan. Piesele surprind caracterul versatil al feminitatii, prin combinarea a doua opuse puternice si armonizarea lor, opac si transparent (precum ying si yang).
Campania vizuala aniversara poarta semnatura renumitului fotograf de moda, Mario Testino. Imaginile sale ajung la esenta unei feminitati emotive, cu incredere in sine, senzuala si estetica fiind in acelasi timp eleganta si provocatoare.
Portofoliul Wolford cuprinde segmentul de legwear, lenjerie intima, accesorii, bodywear si ready to wear. Tehnologia inovatoare de tricotat, alaturi de creativitate designerilor continua sa fie punctele forte ale brandului, permitand companiei sa ocupe pozitia de lider.