Michael Kors a reusit sa transforme listele interminabile de cadouri pentru sarbatorile de iarna, atat de enervante uneori, intr-un lucru cu adevarat distractiv. Afla de ce!
Perioada Sarbatorilor de iarna este aici, iar acest lucru inseamna ca startul pentru goana dupa cadouri a fost dat. Insa, pe cat de mult ne place sa oferim cadouri, pe atat de separator poate fi sa primim un dar care nu este pe gustul nostru.
In acest an, Michael Kors a decis sa ne ajute sa primim ceea ce ne dorim in dimineata de Craciun, cu ajutorul unei campanii inedite.
Campania Just Because Wishlist a fost creata de echipa Michael Kors, care a cooptat-o si pe Lucy Williams, bloggerita din Londra si protagonista unui filmulet cat se poate de simpatic. Lucy colinda strazile capitalei britanice in cautarea unor fete stylish, pe care le convinge sa ii ofere ei piesele Michael Kors pe care le poarta. Cat se poate de distractiv, insa prea putin practic in viata reala!
Astfel, Michael Kors a lansat posibilitatea de a-ti crea un wishlist virtual, in care sa iti notezi produsele preferate ce poarta semnatura brand-ului. Suna tentant, nu?
Campania Just because Wishlist are si propriul hashtag – #justbecause, pentru a putea centraliza toate dorintele tale si pe retelele de social media si pentru a le oferi indicii celor din jurul tau despre ce iti doresti de Craciun.
Vezi filmul aici: http://wishlist.michaelkors.com/the-wishlist-lucy-williams-x-michael-kors/
Foto: www.fashionmenow.co.uk