Tie-Me-Up isi lanseaza in 1 martie primele sase colectii de accesorii de par de lux pentru care a ales cele mai pretioase combinatii de materiale si culori, imaginate de unii dintre cei mai mari designeri de moda.
Tie-Me-Up vizeaza deschiderea unui segment de piata de accesorii de par premium prin calitatea si frumusetea materialelor folosite, dar care se pot purta in orice moment. Hainele, pantofii, poseta pot fi, in sfarsit, insotite de un accesoriu de par care le completeaza si le pune in valoare.
Accesoriile de par propuse de Tie-Me-Up sunt simple si usor de purtat, de la produsul vedeta al colectiilor, esarfa de par, la headband-uri subtiri, hair-twist-uri impecabil finisate, fundite, in matase naturala monocroma sau imprimata, cu motive florale sau geometrice.
Colectiile poarta nume inspirate din designul matasii imprimate si sunt in culori care se pot asorta cu principalele piese din garderoba unei femei: rosu, alb, gri, negru, toate nuantele de bej-maro, orange, mustar, albastru navy, coraille.
Fashion, distinctive, classic-pretioase, atat de usor de purtat, accesoriile Tie-Me-Up dau dependenta prin libertatea mangaietoare in care infasoara parul si atrag privirile, indiferent ca sunt purtate la tinute smart casual, la costum sau la rochie de seara.
Tie-Me-Up este o invitatie la seductie. Colectiile noastre sunt create pentru femeile care stiu sa se rasfete si sa se bucure de complicitatea senzuala a acestor accesorii de par, care pot fi redefinite intr-o descriere mai apropiata de adevaratul lor rol, ca accesorii de stil.
Accesoriile de par Tie-Me-Up vor putea fi gasite din 1 martie 2012 in magazinul online si in alte magazine fashion pe care le vom anunta ulterior.
Tie-Me-Up este un brand romanesc care apartine grupului Zet Communications & Media, Viral Rabbit si Zetworking. Produsele sunt lucrate in Romania in serii unice, limitate si sunt finisate manual.