1872-2012: Shiseido sarbatoreste 140 de ani de inovatie dedicata frumusetii.
Un mix intre Est si Vest
In 1872 fondatorul Shiseido, Arinobu Fukuhara, a deschis prima farmacie, in stilul celor din vest, on contradictie cu ceilalti farmacisti din Japonia. Compania si-a atras aprecierea datorita experientei din Vest iar din Est a mostenit o filozofie care respecta natura si oamenii.
O abordare globala a cercetarii
Shiseido se straduieste sa creeze valoare maxima, produse cosmetice de inalta calitate si servicii care sa satisfaca cele mai diverse cerinte ale clientilor. Aceste valori pun pe primele locuri functionalitatea, sensibilitatea si siguranta, din dorinta de a oferi solutii care sa asigure o piele frumoasa, curata si cu un aspect intinerit.
De la biotehnologie la Aromachologie
In anii 80 Shiseido a reusit, in premiera mondiala, sa produca acid hialuronic datorita biotehnologiei. Inca de la inceputul anilor 90, s-a concentrat pe un domeniu foarte putin explorat pana atunci. Aromachologia, o ramura a stiintei neurofunctionale, care dovedeste puterea misterioasa a aromelor, luminii si culorii asupra emotiilor si starii de spirit. Multe produse Shiseido incorporeaza ingrediente rezultate din aceasta arie unica de cercetare.
O singura vocatie: frumusetea
Produse pentru intretinerea tenului cu The ultimate feel', parfumuri care s-au dovedit a ajuta la mentinerea unei stari de bunastare fizica si psihologica, produse de machiaj inventive si o larga selectie de culori, Shiseido tine cont de preferinte, sensibilitate si sentimente pentru a oferi cele mai noi produse cosmetice potrivite atat barbatilor cat si femeilor din intreaga lume.
Simbol al frumusetii care se naste din armonia dintre corp si spirit, Shi' inseamna resurse', Sei' inseamna viata', Do' inseamna casa', impreuna traducandu-se prin casa ce contribuie la calitatea vietii'.