Brand-ul francez Louis Vuitton a lansat campania de promovare a colectiei primavara-vara 2015.
Series 2' este numele celei mai noi campanii de promovare a casei de moda Louis Vuitton si este un ecou al Series 1', campanie ce a insotit colectia Toamna-Iarna 2014/2015, redand viziunea lui Nicolas Ghesquière si fiind declarata Cea Mai Buna Campanie de Advertising de catre British Fashion Awards.
In Series 2', aceiasi trei fotografi, Annie Leibovitz, Bruce Weber si Juergen Teller, se afla intr-o confruntare artistica, explorand viziunile proprii asupra noii colectii Maison Louis Vuitton.
Fiecare fotograf s-a aflat intr-un oras diferit pentru a face poze, respectiv New York, Miami si Paris.
In pozele de promovare apar modelele Freja Beha, Jean Campbell, Marte Mei van Haaster, Rianne Von Rompaey, Daphne Simons. Alaturi de modele, in fotografii apare si actrita Jennifer Connelly, care este noua imagine a Maison Louis Vuitton.
Prin intermediul tripticului Series 2', Maison Louis Vuitton continua sa promoveze ideea ca moda este un teren vast ce necesita explorare si ca fiecare jucator – designer, fotograf, model sau artizan – contribuie la imbogatirea acestuia.
Foto: Louis Vuitton
Vezi clipul realizat in timpul sedintei foto regizate de Bruce Weber si care o are ca protagonista pe actrita Jennifer Connelly