Sephora a lansat noutatile si exclusivitatile pentru vara 2012.
Pentru acest eveniment locatia Iqonique Class Studio a fost redecorata in stilul si culorile noului sezon.
Invitatii s-au bucurat de servicii de manichiura realizate cu noile marcii profesionale aduse in exclusivitate de catre Sephora: Nails Inc si Sally Hansen si cu noile modele de lacuri auto-adezive de la Sephora.
Marcile exclusive de machiaj Make Up For Ever, Benefit, Too Faced, Sephora, Givenchy si-au prezentat colectia de vara 2012.
In plus, invitatele s-au rasfatat cu machiaje profesionale realizate de Makeup Artistul International Givenchy, Kazuhiro Hiruma.
Marcile de ingrijire si-au prezentat ultimele lansari de produse revolutionare: Dr. Brandt, Rexaline, Strivectin, Fekkai, Yes To Carrots.
Jimmy Choo a lansat apa de toaleta, care promite a fi noul best seller al anului 2012.
Guess a prezentat parfumul Guess Seductive Sunkissed, editie limitata, in exclusivitate la Sephora. Gap a relansat gama de parfumerie, promovand conceptul Gap 1969.
Vita Liberata a impresionat prin gama larga de produse solare si autobronzante. Produse care se regasesc in exclusivitate in magazinele Sephora incepand din aprilie.
Atractia evenimentului a fost noua gama de baie Sephora.
Cele 14 noi arome ale gamei de baie se gasesc acum intr-o noua formula si intr-un nou ambalaj realizat de unul dintre cei mai cunoscuti designeri la momentul actual, Karim Rashid.