Ciocolata Milka a lansat primul Raport Milka privind Tandretea (Milka Tenderness Report) care arata ca cel putin 2 din 5 europeni considera ca sunt prea stresati pentru a impartasi un moment de tandrete cu prietenii si familia.
Studiul arata ca 43% dintre romani se considera prea stresati pentru a da dovada de tandrete fata de prieteni si familie. Procentul este mai ridicat comparativ cu alte tari din Europa, unde media celor care invoca stresul drept motiv pentru a nu fi tandri este de 39%.
Raportul Milka privind Tandretea este primul studiu care evalueaza comportamentul de tandrete in 17 tari europene (inclusiv Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Franta, Germania, Ungaria, Italia, Lituania, Olanda, Polonia, Portugalia, Rusia, Spania, Turcia si Ucraina).
Cristina Pindaru, Brand Manager Milka declara: In conditiile in care europenii duc un stil de viata alert si stresant, am dorit sa intelegem mai bine starea de tandrete din regiune si, cel mai important, ce ii retine pe oameni sa isi arate emotiile.'
Pentru Milka, tandretea este esenta a tot ceea ce facem. Milka este facuta cu cel mai bun lapte din Alpi, pentru a ne asigura ca este cea mai fina ciocolata, care, prin bucuria pe care o aduce in viata de zi cu zi, ne poate stimula sa ne manifestam tandretea. Dorim sa scoatem la lumina latura emotionala a vietii pentru ca oamenii sa ignore stresul si presiunile cotidiene, sa isi activeze emotiile si sa impartaseasca cat mai multe momente de tandrete cu prietenii si familia', a declarat Cristina Pindaru.
Maghiarii se considera cel mai tandru popor, 58% din populatie crede ca se comporta tandru de mai multe ori pe parcursul unei zile. Cehii se considera cel mai putin tandri, doar 28% din populatie crede ca se manifesta tandru in fiecare zi. In Romania, unul din trei romani (32%) se considera a fi o persoana tandra, iar unul din cinci romani crede ca, de cele mai multe ori, tandretea nu se potriveste si, de aceea, nu indrazneste sa o manifeste intre prieteni si in familie.
In general, europenii isi manifesta tandretea mai degraba fata de prieteni (54%) decat fata de familie (30%).
Pentru a sustine acest raport, Milka a dezvoltat Harta Milka a Tandretii, pe care identifica punctele fierbinti ale tandretii din Europa, in cadrul unui nou angajament de a-i ajuta pe oameni sa isi activeze latura emotionala. Ungaria este urmata de Turcia si Portugalia in randul popoarelor celor mai tandre, iar Franta, Olanda si Cehia se afla in partea de jos a clasamentului, pe ultimele trei locuri. Romania se situeaza pe locul zece in clasament, 39% din populatie considerand ca se comporta tandru in fiecare zi.
Raportul Milka privind Tandretea si Harta Milka a Tandretii au fost special realizate de Milka pentru a sustine campania „Indrazneste sa fii tandru'. Milka ii provoaca pe europeni sa indrazneasca si sa impartaseasca un moment de tandrete cu familia si prietenii, pentru a aduce o nota de tandrete si emotie in vietile lor. Aceasta reprezinta doar o parte din campania integrata de marketing ce a fost lansata in Romania, incepand cu luna august 2011