Incepand cu 25 mai Baneasa Shopping City lanseaza pentru prima data in Romania primul HOPE POP-UP STORE caritabil. Magazinul va fi deschis timp de o luna cu ajutorul unui numar impresionant de celebritati – designeri, actori, cantareti, pictori, scriitori, sportivi – care vor dona obiecte personale.
Baneasa Shopping City va directiona intreaga suma stransa in urma comercializarii acestor obiecte catre Asociatia P.A.V.E.L. si copiii bolnavi de cancer din Romania.
Atunci cand cancerul este a doua cauza de deces la copii in Romania si peste 500 de copii primesc acest diagnostic in fiecare an, doar prin bunatate poti sa aduci speranta. Baneasa Shopping City se alatura campaniei pentru ajutorarea copiilor cu afectiuni oncologice initiata de Asociatia P.A.V.E.L. – „Nu trece nepasator!' – si lanseaza, timp de o luna, primul hope pop-up store caritabil din Romania.
HOPE POP-UP STORE este un magazin conceptual, deschis in Baneasa Shopping City in cadrul caruia vor fi puse in vanzare, in exclusivitate, obiecte personale ale celebritatilor donate de acestea – de la articole vestimentare, accesorii pana la piese de colectie.
„Este pentru prima data in Romania cand speranta ia forma unui pop-up store caritabil. Scopul crearii acestuia a venit ca un gest firesc pentru sprijinirea Asociatiei P.A.V.E.L. si a copiilor bolnavi de cancer, dar mai ales, ne–am dorit sa le aducem speranta si sa determinam oamenii sa nu treaca nepasatori! Ne dorim ca HOPE POP-UP STORE sa nu fie doar un simplu proiect punctual, ci sa aduca mereu speranta celor care au nevoie de ea!', a declarat Loredana Popa – Sales and Marketing Director Baneasa Shopping City.
Monica Barladeanu, Dorian Boguta, Laura Cosoi, designerul Stephan Pelger, Smiley, Molecule F, Luana Ibaka, Dana Savuica, Wilhelmina Arz, surorile Oana si Catinca Roman, Alin Galatescu sunt o parte din cei care s-au alaturat proiectului si au donat obiecte personale primului HOPE POP-UP STORE caritabil din Romania.
Si pentru ca este vorba despre un hope pop-up store conceptual, in acest proiect a fost implicat si designerul Agnes Keszeg, care a creat grafica pentru intreaga campanie.
Descoperiti bunatatea si dati speranta copiilor cu afectiuni oncologice! Nu treceti nepasatori! Veniti in Baneasa Shopping City incepand cu data de 25 mai 2011 la deschiderea primului HOPE POP-UP STORE caritabil.