Produsul este disponibil in doua variante: fulgi de migdale si caise uscate si fulgi de migdale si capsuni.
„Inovatia este parte integranta a strategiei Danone, prin care dorim sa oferim consumatorilor experiente cat mai diversificate si posibilitatea de a-si completa alimentatia zilnica cu alimente sanatoase. Activia Gustare de seara este un produs care a aparut dintr-o idee romaneasca, bazandu-se pe faptul ca deseori, seara, dupa cina, multe femei si-ar dori sa mai manance ceva gustos si satios, dar in acelasi timp sanatos. Acest produs este unic pe piata din Romania si in lume, momentan fiind investigat si de colegi din alte tari, care intentioneaza sa il lanseze', a declarat Dora Strezova, Marketing Director Danone Romania.
Activia Gustare de seara' beneficiaza de un suport de marketing puternic prin reclama TV, promovare in social media, evenimente, degustari in magazine si proiecte speciale.
Prezenta pe piata din Romania din anul 2001, Activia include astazi 16 sortimente si este cea mai cunoscuta marca de iaurt. 20% dintre femeile din mediul urban mentioneaza Activia, atunci cand sunt intrebate ce marca de iaurt le vine in minte prima oara. Gama Activia este una dintre cele mai de succes marci internationale ale Grupului Danone, fiind consumata in peste 70 de tari.
Pe langa bacteriile de fermentare obisnuite din iaurt, fiecare portie de Activia aduce mai mult de 5 miliarde de bacterii probiotice Bifidus Actiregularis. Consumat regulat, Activia ajuta la imbunatatirea confortului digestiv, important pentru o stare generala de bine.
Noul Activia Gustare de seara, iaurt consistent cu fulgi de migdale si fructe aduce organismului proteine, carbohidrati, grasimi.
O portie de 150g are 158 kcal, reprezentand 8% din necesarul zilnic estimat.