Astazi, in cadrul Romaian Design Week, Baneasa Shopping City a lansat oficial un proiect indraznet care promite sa ajute tineri antrepenori din designul romanesc care activeaza in mediul on-line.
Spatiul pus la dispozitie timp de o luna, in incinta renumitului mall, le va oferi designerilor la inceput de drum vizibilitate si sansa de a-si duce brandul pe un palier diferit. Practic sa faca pasul urmator, sa aiba contact direct cu piata si sa cunoasca metodele de administrare ale unui bussines.
Inscriindu-si campania de promovare a brandului pe platforma MOOZA, vor trebui sa ne convinga ca trebuie sa ii votam pentru a castiga concursul, apoi sa ii vizitam in Baneasa Shopping City.
Aviz tinerilor designeri nerabdatori: Platforma MOOZA va fi deschisa incepand cu data de 26 mai, asa ca putina graba ar fi recomandata.
Romanian Design Week isi mai tine usile deschise pana pe 25 mai, iar maine, in cadrul evenimentului Book of Success – Who To Watch putem cunoaste impreuna un grup de tinere talente remarcate prin ambitie si determinare, promitand astfel sa scrie viitorul.
de Norbert Matei