Seria de evenimente care celebreaza cei 20 de ani de existenta a brand-ului Marni, numita “Marni Prisma, ”a continuat cu o petrecere organizata, de aceasta data, pe continentul asiatic.
Seria de evenimente a inceput cu Flower Market, la Milano, orasul in care au fost puse bazele casei de moda, iar in 16 martie, o versiune reinterpretata a acestuia a avut loc la Hong Kong. Marni Roof Market a avut loc in portul orasului, la Pier 4, pe durata unei singure nopti.
Evenimentul a redat spiritul multifatetat Marni, cei prezenti avand posibilitatea de a admira instalatii luminoase, produse si chiar de a cumpara produse personalizate Marni. Piesa de rezistenta de la Marni Roof Market a fost o instalatie creata de artistul Italian Massimo Bartolini, a carei luminite pulsau in ritmul sunetelor inregistrate la Flower Market.
De asemenea, devotamentul casei de moda Marni fata de ideea de reciclare a fost puternic prezent, oaspetii avand ocazia sa se aseze in scaune reciclate sau sa participe la un workshop de creare a unor bijuterii din materiale reciclate.
Toate veniturile adunate in urma acestui eveniment urmeaza sa fie donate organizatiei Vimala Association, care incearca sa ofere ingrijire medicala si sa educe copiii Tibetani, care locuiesc in India.
Marni Prisma' presupune o serie de evenimente organizate pe parcursul unui an, in diferite orase de pe mapamond, Tokyo si Venetia fiind urmatoarele.