Designerul de accesorii Malvina Cservenschi, owner al brandului de bijuterii Malvensky, si-a extins portofoliul de creatii cu un nou proiect intitulat Marame. Colectia Marame se concentreaza pe sustinerea si promovarea folclorului romanesc in cadrul modei romanesti si internationale.
Dezvoltarea brandului marcheaza un moment esential prin lansarea oficiala a colectiei Marame in capitala modei internationale New York. Evenimentul de prezentare a colectiei de esarfe inspirate din motivele traditionale romanesti a avut loc in Salon de Ning din Peninsula Hotel, New York. Rhea Costa, Valentina Pelinel, Ana Sarbu si designerul Isaak Manowitz (Ben Amun) au venit special la eveniment.
Colectia Marame este o reinterpretare in stil personal a traditiilor romanesti, a povestilor pe care le-am cunoscut in copilarie. In plan creativ, Marame reprezinta o reinventare a unui accesoriu etern, cu o putere de seductie pe care fiecare femeie o cunoaste foarte bine si un element din ecuatia modei care se remarca prin versatilitate si eleganta perena.' a declarat Malvina Cservenschi.
Colectia este alcatuita din modele originale, unicat, realizate integral din matase naturala si inspirate din creatiile romanesti traditionale. Fiecare esarfa poarta un nume reprezentativ in functie de elementul decorativ de la care porneste istoria sa. Cu o dimensiune de 1, 20 pe 1, 20m, colectia Marame readuce in atentia modei o perspectiva cu un potential fantastic: folclorul romanesc, creativitatea si executia impecabila, dar si misterul ce caracterizeaza creatiile romanesti. Exploatarea acestora in cheie contemporana a dat nastere unei colectii inedite.