Strauss Romania a lansat noua campanie de comunicare pentru brandul Doncafé. Pentru a determina o ancorare mai puternica a produsului in mintea consumatorilor, Doncafé mizeaza pe caracteristica definitorie a brandului - gustul bogat si pe asocierea cu un nume de rezonanta de pe scena teatrului romanesc – Maia Morgenstern.
„Noua campanie vine sa sublinieze atu-ul principal al Doncafé si anume bogatia gustului, care se regaseste la nivelul fiecarui produs printr-o pozitionare specifica.
Datorita tehnologiei inovative folosite in timpul procesarii si a caracteristicilor noilor ambalaje Doncafé, reusim sa pastram intacte aromele originale ale boabelor de cafea pentru a le permite consumatorilor sa aiba o experienta autentica' a declarat Marius Melesteu, Director General Strauss Romania.
Studiile dezvoltate de Strauss Romania in randul consumatorilor romani au condus la alegerea actritei Maia Morgestren ca si imagine Doncafé, datorita carismei personale, credibilitatii si a increderii de care beneficiaza.
Doncafé este primul brand cu care se asociaza Maia Morgenstern.
„Am ales sa fiu imaginea Doncafé datorita numitorului comun care ne leaga – pasiunea pentru experiente unice, pentru micile placeri ale vietii. Doncafé este pentru mine o sursa de inspiratie, un refugiu, un moment de relaxare, dar si un prilej de socializare cu membrii familiei sau colegii de scena', marturiseste Maia Morgenstern.
in imagine: Marius Melesteu (director general), Maia Morgenstern si Razvan Mircea (director marketing)