Pe 11 ianuarie, Louis Vuitton si UNICEF au semnat la Paris un acord global de parteneriat pentru a ajuta in regim de urgenta pe cei mai vulnerabili copii ai lumii. Scopul este de a aduna fonduri si de a ajuta rapid copiii expusi conflictelor, bolilor, dezastrelor naturale si altor situatii care le ameninta viata.
Copiii sunt prea des expusi riscurilor majore in timpul crizelor umanitatii si sunt in mod particular vulnerabili la boli, malnutritie si violenta. Pentru cei care traiesc in zone de conflict, situatia este inca si mai rea: nu au acces la educatie si nici macar la apa curata si sunt in mare pericol de a muri inainte sa implineasca 5 ani.
UNICEF e alaturi de ei in timpul acestor crize si dupa ele, aducand copiilor protectie, ingrijire, apa curata, alimente si educatie.
„Impreuna cu UNICEF, putem schimba cu adevarat soarta copiilor aflati in unele dintre cele mai vulnerabile situatii” spune Michael Burke, presedintele Louis Vuitton. „Faptele bune incep de acasa, asa ca toti cei peste 20.000 de angajati Louis Vuitton si-au unit fortele pentru aceasta cauza. Scopul nostru este de a ajunge la cat mai multi oameni cu putinta, sa le cerem sa se alature cauzei, sa promita impreuna cu noi si sa producem o diferenta reala.”
Incepand de azi, 13 ianuarie, o bijuterie speciala Louis Vuitton pentru UNICEF, Silver Lockit, va putea fi cumparata din orice magazin LV din lume. Pentru fiecare pandantiv sau bratara vanduta, 200 USD vor fi directionati catre UNICEF (din pretul total de 500 USD). Silver Lockit, bijuteria inspirata de lacatul special inventat de Georges Vuitton in 1890 pentru a proteja cele mai pretioase bunuri ale calatorilor, este un simbol al protectiei. El simbolizeaza de asemenea si pecetluirea promisiunii cuiva de a ajuta copiii cu nevoi urgente.
Cu ocazia celei de-a 6-a bienale UNICEF BALL care a avut loc ieri 12 ianuarie la Los Angeles, Louis Vuitton a lansat campania digitala #MAKEAPROMISE pentru a atrage atentia publicului larg asupra problemelor copiiilor si pentru a ajuta la strangerea de fonduri pentru ei. Initiata de cei mai cunoscuti, respectati si cu influenta prieteni ai casei Louis Vuitton, aceasta campanie are rolul de a incuraja cat mai multi oameni posibil sa se alature efortului de a ajuta copiii aflati in situatii de urgenta.
Celebritati din toata lumea isi vor pecetlui promisiunea de a ajuta cu o „pinky promise” si vor invita oamenii sa li se alature. „Pinky promise” este acel gest cu care doi copii isi pecetluiesc juramantul sau promisiunea, prinzandu-si degetetul mic unul de altul. Gestul e foarte popular printre copiii de scoala din Asia de Est (se numeste „yubikiri” in Japonia si „gou xiaozhi” in China) si exista in Statele Unite si in multe alte tari din secolul XIX.
„Cand copiii fac un juramant sau promisiune, o iau foarte in serios”, spune Michael Burke, presedintele Louis Vuitton. „Promisiunea vine direct din inima lor. Pinky Promise este un mod instinctiv si sincer de a consfinti promisiunea pe care o faci si de a o impartasi cu cineva apropiat.”
Oamenii sunt incurajati sa se implice facand o donatie directa catre UNICEF anul acesta si in mod special in timpul crizelor, si/sau cumparand Silver Lockit online sau din orice magazin Louis Vuitton. Ei sunt invitati sa-si arate suportul si sa-l impartaseasca facand o Pinky Promise impreuna cu cineva apropiat si postand imaginea cu hashtag-ul #MAKEAPROMISE.
Cum poti ajuta cu ajutorul acestei campanii digitale:
Urmeaza acesti pasi simpli si impartaseste-ti promisiunea de a ajuta copiii:
1. Alege un partener gata de a face promisiunea de a ajuta copiii.
2. Incrucisati-va degetele mici si faceti o fotografie, cu fata la camera.
3. Postati fotografia cu hashtag-ul #makeapromise pe facebook, Twitter sau Instagram
4. Da Tag prietenilor si incurajeaza-i sa faca si ei la fel
Mai multe informatii gasesti pe www.louisvuitton.com/lvforunicef si www.unicef.org/lvforunicef