Ivatherm lanseaza campania „Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?”

trender si Ivatherm Romania dau startul campaniei de Word Of Mouth pentru produsele dermocosmetice cu apa termala Herculane. Campania de Word Of Mouth ofera posibilitatea, unui numar de 100 de trenderite sa incerce produse din toate gamele brandului Ivatherm. Fiecare trenderita va participa in campanie alaturi de o femeie speciala din viata ei.

Ivatherm lanseaza campania „Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?”

Poate fi mama, sora, prietena cea mai buna. Poate fi bunica, matusa, poate fi orice femeie speciala, o femeie careia doresc sa-i multumeasca astfel pentru ca face parte din viata lor. O crema Ivatherm devine un mic secret plin de dragoste din intimitatea femeilor care-si impart viata intre ele, inainte de a imparti dragostea pentru o crema.

Ivatherm este dedicat idealului de frumusete prin sanatate, preocupandu-se de ingrijirea pielii sensibile si pastrarea tineretii si prospetimii ei, dincolo de varsta. Produsele Ivatherm, hipoalergenice si sigure, au texturi usoare, potrivite fiecarui tip de ten, parfumuri discrete si elegante. Se gasesc in game diverse, de la cele de tratament, pana la cremele sofisticate ale terapiei anti-ageing. Pentru ca diversitatea gamelor Ivatherm si a produselor este foarte larga, participantele au ocazia sa aleaga doua produse in functie de nevoile proprii ale pielii.

Fiecare participanta la campanie impreuna cu partenera aleasa va primi un Beauty Box care va contine trei produse Ivatherm pe care le va testa timp de 4 saptamani.
Perioada de inscriere are loc in perioada 5 iunie – 8 iunie, iar trenderitele invitate in campanie vor folosi produsele timp de 4 saptamani (18 iunie – 8 iulie), tinand cont de modul de utilizare al acestora si le vor face cunoscute prin intermediul retelelor sociale Facebook, Twitter si a blogului personal, forumuri si bineinteles prin intermediul blogulului campaniei.

Pe toata durata campaniei, trenderitele vor completa rapoarte si chestionare si ne vor comunica feedback-ul sincer si onest legat de produsele din gamele Ivatherm. In urma acestor activitati, trender.ro va analiza cantitativ si calitativ rezultatele campaniei de Word Of Mouth Marketing. Astfel vom afla cate persoane au auzit de produsele Ivatherm, care a fost impactul campaniei in Social Media si in blogosfera sau daca trenderii sunt dispusi sa cumpere si sa recomande produsele incercate, in viitor.

Mai multe detalii despre campania de Word Of Mouth Ivatherm veti gasi pe site-ul dedicat acesteia: http://www.trender.ro/campanie-ivatherm2012
 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Libertatea
Ego.ro
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din beauty