Profitand de apetitul romanilor pentru dans si miscare, Lipton Ice Tea, una dintre cele mai importante marci de ice tea la nivel mondial si vedeta hollywoodiana Hugh Jackman ii invita pe romani sa danseze in cel mai nou spot Lipton Ice Tea, “Join the dance”.
Romanii danseaza cand sunt fericiti, cand vor sa socializeze sau sa faca miscare, arata ultimul sondaj realizat de Lipton Ice Tea si www.ivox.ro referitor la preferintele romanilor in materie de dansuri.
Cele mai iubite dansuri in randul romanilor sunt cele latino – 21,36% dintre respondenti sustin ca le-ar placea sa urmeze cursuri de samba, rumba, cha-cha sau Paso-Doble. Pe locul doi, se afla valsul, care se bucura de simpatia a 16,58% dintre cei chestionati. Urmeaza street dance si tango, in timp ce pe ultimul loc in preferintele romanilor se situeaza dansurile populare (doar 8,71% dintre cei intervievati ar dori sa ia cursuri de dansuri populare).
Cel mai nou spot Lipton Ice Tea, Join the dance' reprezeinta este cel de-al doilea an de parteneriat intre Hugh Jackman si Lipton Ice Tea. Daca in 2010 actorul era protagonistul unei coregrafii demne de Broadway, intr-un hotel din Tokyo, anul acesta actorul din X-Men si Wolverine isi provoaca fanii sa il urmeze si sa invete miscarile unui dans sincron.
Join the dance' a fost filmat pe plajele si strazile din Montevideo si Punta del Este, Uruguay, pe muzica trupei britanice The Feeling'. Scena de deschidere a spotului il gaseste pe Hugh Jackman la barul de pe plaja, istovit de cele 40 de grade ale amiezii. Cautand o varianta de revigorare, vedeta cere un Lipton Ice Tea. Efectul apare imediat: Hugh Jackman se simte revitalizat si incepe dansul, reusind sa ii antreneze pe toti cei din preajma.
Mi-a placut atat de mult sa filmez spotul de anul trecut, Tokyo Dancing Hotel, incat atunci cand am citit scenariul spotului pentru 2011 si am vazut ca trebuie sa dansez din nou, am fost extrem de incantat. Concret, am mers pe platoul de filmare de pe plaja in fiecare zi si am dansat alaturi de cincisprezece oameni, la inceput, apoi, din ce in ce mai multi, pana s-au adunat 150 de oameni. Mi-a placut foarte mult sa filmez acest spot', spune Hugh Jackman.
Spotul a fost realizat de catre Luciano Podcaminsky, unul dintre cei mai renumiti regizori latino-americani din advertising. Potrivit The Gunn Report', Luciano Podcaminsky ocupa al patrulea loc in topul celor mai premiati regizori din lume.
Vrem ca prin acest spot sa cream o bucurie contagioasa, iar Hugh Jackman, alaturi de coregraf si incredibilii dansatori, au reusit sa raspandeasca bucuria in direct', a declarat Podcaminsky.
Lipton Ice Tea si Hugh Jackman au semnat in 2010 un parteneriat de imagine pentru trei ani, primul de acest gen pentru actor. Anul trecut, campania Lipton Ice Tea a stat tot sub semnul dansului, Hugh Jackman fiind principalul protagonist al spotului Tokyo Dancing Hotel'.