Grupul Ringier a urcat pe locul 2 in online-ul romanesc

Sfarsitul lunii ianuarie 2015 a adus o schimbare majora in clasamentul jucatorilor din online-ul romanesc: In premiera de la introducerea noului sistem de masurare, Grupul Ringier Romania a urcat pe locul 2, atat ca Editor cat si ca Regie de Vanzari, devansand Grupul Mediafax si preluand locul ocupat de acesta in decembrie 2014.

Grupul Ringier a urcat pe locul 2 in online-ul romanesc

In conformitate cu rezultatele obtinute de principalii jucatori din online-ul romanesc in luna ianuarie 2015, clasamentul are o noua configuratie comparativ cu ultima perioada a anului trecut (clienti unici lunar, conform datelor furnizate de SATI):

Editori:

1. Grup ProTV – 21.805.632
2. Grup Ringier Romania – 12.620.462
3. Grup Antena Group – 12.065.925
4. Grup Mediafax – 12.064.479
5. Grup Adevarul – 8.012.846

Regie de Vanzari:

1. Grup Think Digital – 18.610.529
2. Grup Ringier Romania – 15.461.806
3. Grup Mediafax – 12.802.974

In decembrie 2014, clasamentul arata astfel (clienti unici lunar, conform datelor furnizate de SATI):

Editori:

1. Grup ProTV – 16.537.194
2. Grup Mediafax – 11.716.756
3. Grup Ringier Romania – 9.605.421
4. Grup Antena Group – 8.723.929
5. Grup Adevarul – 5.762.711

Regie de Vanzari:

1. Grup Think Digital – 14.014.910
2. Grup Mediafax – 13.627.853
3. Grup Ringier Romania – 12.093.228

Va multumim pentru ca ne cititi!

Despre portofoliul Ringier Romania: Grupul Ringier Romania are 20 de produse in portofoliu, 3 adaugandu-se in 2014 (sportnews.ro, glamour.ro si breslo.ro) iar 5 avand cresteri de la an la an mai mari de 50%. Este lider incontestabil al segmentului lifestyle feminin, un numar de 8 site-uri acoperind tot spectrul demografic, dintre acestea detasandu-se unica.ro – lider al segmentului. Libertatea.ro a pastrat ritmul de crestere, depasind in noiembrie 2014 pragul de 5.000.000 de client unici, ocupand pozitia de lider al segmentului tabloid 8 luni din 12.

Nota: Datorita introducerii noului sistem de masurare din octombrie 2014, datele si comparatiile pe segmente de continut si companii, masurate ca grupuri, vor avea ca baza de raportare perioada octombrie 2014 – ianuarie 2015, pentru a se pastra fidelitatea si acuratetea bazei de calcul.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Libertatea
Ego.ro
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din lifestyle