Folli Follie, renumitul brand international de bijuterii, ceasuri si accesorii din Grecia, a desemnat-o ca ambasador international al brandului pe Gaile Lai, renumit top model si actrita de origine asiatica.
Gail va fi noua imagine Folli Follie in campania de brand derulata la nivel international in 2011-2012. Ea va putea fi vazuta pentru prima oara in februarie 2011, cu ocazia lansarii Colectiei Folli Follie de primavara-vara 2011. Fotografiile acestei campanii au fost realizate in Paris.
Model si actrita, cu un look impresionant, personalitate stralucitoare si un simt perfect al stilului, Gaile intruchipeaza perfect filosofia brandului Folli Follie. De origine mixta (chineza si vietnameza), Gail s-a nascut in Macao si a crescut in Statele Unite. Si-a inceput cariera de model la 14 ani si a venit in Hong Kong in 1999.
Gail este considerata un fashion icon in Asia si este cunoscuta pentru flerul ei in materie de moda. A colaborat ca designer invitat cu branduri celebre – atat asiatice, cat si internationale, precum si ca model in cadrul evenimentelor New York Fashion Week.
A debutat ca actrita in filmul romantic I do' si apoi in My Sweetie', lansat in 2004.
Comentand asupra colaborarii cu Folli Follie, Gail a declarat: Folli Follie a reprezentat intotdeauna pentru mine un brand sinonim cu splendoarea vietii, bucuria si creativitatea. Am fost intotdeauna o admiratoare a brandului Folli Follie. Oportunitatea de a fi ambasador Folli Follie la nivel international ma face foarte fericita si, in acelasi timp, o consider o mare onoare.'
Doamna Ketty Koutsolioutsos, fondatoarea Grupului Folli Follie, a adaugat: „Suntem foarte incantati de faptul ca Gaile Lai va fi ambasador al brandului la nivel international. Personalitatea ei unica si stilul sau surprind esenta Folli Follie si o pun in valoare in modul cel mai elocvent'.
Este pentru prima oara cand Folli Follie a ales un model asiatic pentru campania sa de publicitate la nivel mondial. Aceasta decizie reflecta angajamentul Folli Follie pentru piata asiatica, precum si importanta pe care aceasta o joaca in strategia globala a Folli Follie. Expansiunea Folli Follie a fost constanta de la lansarea companiei in 1982, in Grecia.
Compania a intrat pe piata din Asia in 1995, iar brandul Folli Follie este acum prezent in 28 de tari si regiuni, cu mai mult de 400 de puncte de vanzare in intreaga lume, incluzand magazine pe strazile celebre de magazine de moda ale celor mai importante orase cosmopolite: Londra (New Bond street), New York (Madison Avenue), Tokyo (zona Ginza), Hong Kong (Central District), Beijing, Dubai, Atena, Honolulu, Seul, pentru a mentiona doar cateva. Piata asiatica este una dintre pietele cu cel mai rapid ritm de dezvoltare, de importanta strategica pentru Folli Follie. Numirea lui Gaile ca ambasador al brandului si ca imagine a Folli Follie la nivel international va aduce piata asiatica in centrul atentiei la nivel global.