Gucci isi lanseaza propriul hub pe site-ul Spotify cu o campanie care imbina perfect muzica cu moda.
Directorul de creatie Gucci, Frida Giannini, este o mare amatoare de muzica, avand o colectie personala de peste 8000 de vinil-uri!
Asa ca nu este de mirare ca ambasadoarele gentii Bamboo Fringe pentru acest sezon sunt 6 femei DJ, fiecare reprezentand perfect spiritual RocknRoll – Harley Viera Newton, JaKissa Taylor-Semple aka DJ Kiss, Pixie Geldof, Leah Weller, Chelsea Leyland, The Misshapes si Mademoiselle Julia.
Primul model de geanta Bamboo a fost creat in 1947, cand artizanii Gucci au fost nevoiti sa gaseasca solutii ingenioase pentru a face fata crizei de materiale disponibile in perioada de dupa cel de-al Doilea Razboi Mondial.
Japonia era una din putinele tari de unde mai puteau importa materiale, printre ele si deja celebrul bambus. In anii ’50 si ’60 modelul Bamboo a devenit extrem de popular printre vedetele marilor ecrane si alpersonalitatilor din casele regale europene, iar de cand Frida Giannini a preluat directia artistica a casei Gucci, geanta a trecut prin tot felul de re-editari in fiecare sezon, ajungand sub forma ultra stylish in varianta cu franjuri din aceasta vara!
Campania a fost lansata in acelasi timp cu filmul de scurt metraj intitulat „The Fringe”, care poate fi vizualizat pe canalul Gucci de pe Youtube, iar muzeul Gucci din Florenta a dedicat o intreaga expozitie acestei genti iconice, pe care o poti gasi si in magazinul Gucci din Bucuresti, Str. Episcopiei nr. 1-3.
Cristina Craciun