Dove crede ca orice femeie are dreptul la frumuseste, ingrijire si fericire.
Dove stie ca o femeie fericita este o femeie ai carei copii sunt sanatosi si tocmai de aceea sprijina femeile prin facilitarea accesului acestora la teste speciale care se fac in timpul sarcinii.
Dove a donat 1 RON din pretul fiecarui pachet cadou DOVE din editia speciala de vara, si impreuna cu Fundatia Copii Sanatosi – Copiii conteaza pe noi! a facut fericite 200 de femei gravide care au beneficiat de ecografii de sarcina gratuite si 100 de femei care au efectuat triplul test.
Fundatia Copii Sanatosi – Copiii conteaza pe noi! faciliteaza accesul femeilor la teste care sa asigure descoperirea in timp a malformatiilor congenitale si prevenirea abandonului copiilor cu anomalii.
Conform statisticilor actuale, dintr-un numar de peste 200.000 de nou-nascuti anual, peste 10.000 au malformatii congenitale. Malformatiile congenitale reprezinta una din principalele cauze de deces in randul nou-nascutilor si poate tensiona relatiile familiale, lucru care are consecinte negative atat asupra dezvoltarii copiilor cu malformatii, cat si asupra celorlalti membri de familie.
Triplul test este o analiza speciala care ofera o serie de informatii despre dezvoltarea congenitala a bebelusului si este foarte foarte important in depistarea sindromului Down, a sindromului Edwards, a trisomiei 18 precum si a altor eventuale malformatii congenitale care pot aparea in perioada sarcinii. Investigatia se numeste triplu test pentru ca determina trei parametri biochimici din sangele viitoarei mamici. Daca valorile sunt mai mici sau mai mari decat cele normale, viitoarea mamica trebuie sa efectueze investigatii suplimentare pentru confirmarea suspiciunii de anomalie.
Dove este o marca ce creeaza produse inspirandu-se de la femeile din jurul sau: tinere, mame, fiice… si este mereu aproape de sufletul femeilor si prin incurajarile facute lor – de a-si potenta frumusetea naturala prin ingrijire si de a avea curajul sa fie mandre de realizarile personale si profesionale. Prin intermediul acestei initiative ne dorim sa fim aproape de viitoarele mamici si sa le oferim bucurie si incredere', afirma Oana Davidoglu, Personal Care Category Marketing Manager USCE.