Toamna aceasta, Diesel si Nicola Formichetti propun o noua generatie de ambasadori ai brand-ului si lideri neinfricati din fashion, sub denumirea de #DIESELREBOOT.
#DIESELREBOOT este primul proiect realizat de Nicola Formichetti, in postul de Director Artistic Diesel: in ultimele luni, Diesel a anuntat prezenta acestui proiect pe reteaua sociala Tumblr intr-o forma unica (dieselreboot.tumblr.com), reunind astfel comunitatea de creativi curajosi & cu un suflu proaspat atat pe platforma mai sus mentionata, cat si prin organizarea de intalniri tumblr (tumblr meet-ups') in spatiul real. De atunci, Diesel a expus munca lor, provocandu-i cu misiuni creative si publicand in media internationala selectii din lucrari, dar si proiectii ale muncii acestora in cele mai importante capitale ale lumii.
Aceasta abordare care isi propune sarbatorirea creativitatii este acum inspiratia campaniei de toamna-iarna, invitand in calitate de protagonisti-cheie pe cei care poarta in sange particulele primare ale ADN-ului Diesel: libertatea, originalitatea si, mai presus de toate, curajul. Distributia campaniei de publicitate este compusa din 18 personaje: de la artista graffiti cu parul vopsit roz din Bronx (Michelle Calderon), pana la celebra actrita japoneza (Kiko Mizuhara), de la subtilul DJ electro-house (Bob Rifo), pana la femeia care pozeaza ca model barbat (Casey Legler). Fiecare personaj a fost fotografiat in denimul si pielea specifice Diesel – emblemele brandului – personalizate de Nicola Formichetti.
Nicola Formichetti spune ca ideea campaniei a fost fuzionarea stilului clasic fotografic, expunand eroii generatiei de azi: creatorii si pe cei care influenteaza lumea digitala. Vizual, am vrut sa subliniez frumusetea individuala a comunitatii noastre. A fost vorba mai putin despre capturarea substantei fashion si mai mult despre a intra in sufletul acestor oameni.'