Danone relanseaza in Romania, in parteneriat cu compania franceza Bel Group, cele mai de succes branduri la nivel international ale Grupului Bel: La Vache Qui Rit, Kiri, Mini BabyBel si Pick&Croq.
Produsele La Vache qui Rit se diferentiaza prin calitatea dobandita de-a lungul celor 90 de ani de experienta la nivel mondial. Brand-ul La Vache qui Rit, reprezentat de personajul Vacuta Vesela, este simbol universal al naturaletii si umorului.
Piata locala de branzeturi, pe segmentul branza topita in special, are un potential de crestere ridicat – consumul per capita fiind scazut, in raport cu media europeana. Astfel, strategia de marketing pentru produsele Bel pe piata din Romania a fost adaptata cerintelor pietei locale, din toate punctele de vedere: de la definirea sortimentelor, a layout-ului pachetelor, a spotul-ui TV si pana la pozitionarea de pret.
Marca de referinta a grupului Bel, branza topita La Vache qui Rit este creata pentru a incanta intreaga familie. Textura sa fina si gustul delicios cucereste, de fiecare data, chiar si cei mai exigenti consumatori din cele peste 120 de tari in care acest brand este prezent. Fiind deja un produs cu traditie si pe piata romaneasca, La Vache Qui Rit ramane pentru consumatorii romani un prilej de buna dispozitie si savoare.
Kiri, branza topita portionata individual, este special conceputa pentru copii. Datorita gustului seducator, nu este de mirare ca si adultii poftesc la portiile celor mici.
Liderul gustarilor de branzeturi din Europa, Mini BabyBel este preparat din branza naturala 100%. Ambalajul rafinat din ceara rosie dezvaluie o gustare sanatoasa, usor de consumat in orice ocazie.
Pe gustul celor mici, Pik&Croq combina, in mod inspirat, grisine crocante cu branza gustoasa La Vache Qui Rit. Delicioasa pereche de cereale si branza ofera o cantitate ridicata de energie, tocmai potrivita pentru joaca si suficiente ingrediente nutritive pentru a fi pe placul mamelor.