Gwen Stefani colaboreaza cu Target pentru a realiza o linie de imbracaminte pentru bebelusi, copii si adolescenti, la preturi accesibile.
Solista de la No Doubt – care are deja propriul ei brand L.A.M.B. – o sa lucreze la colectia Harajuku Mini' impreuna cu desigenrii de la Target.
Acest proiect va fi un spin-off fata de linia ei tanara si de tendinta Harajuku Lovers care cuprinde imbracaminte, accesorii si un parfum.
Harajuku Mini este un vis care devine realitate. Intotdeauna mi-am dorit sa lansez o colectie cool pentru copii, inspirata de imbracamintea foarte simpatica a copiilor din Japonia. Ideea este de a fi creativ, a exprima propria ta individualitate si de a te amuza imbracandu-te. Target mi-a dat libertatea de a crea o linie pentru copii diferita de cele care se intalnesc de obicei, cu atentie la calitate, detalii si, lucru de neuitat, la preturi incredibil de accesibile, a declarat ea.
Preturile pentru colectia Harajuku Mini for Target – care va fi lansata in doua momente diferite, prima in noiembrie si urmatoarea in ianuarie – sunt cuprinse intre 3.99 si 29.99 dolari.
Liberta Errani
Foto: Image.net.