Campania isi propune sa evidentieze semnificatia gestului de a darui, precum si emotia primirii unui cadou. La campanie participa doua dintre cele mai indragite marci Kraft Foods: ciocolata Milka si cafeaua Jacobs.
Mecanismul promotional nu este unul clasic, ci are si o componenta inedita, menita sa ofere o rasplata in plus consumatorilor fideli. Acestia pot participa la promotie usor si intr-un mod distractiv, intrand in comunitatea Milka & Jacobs, a celor ce daruiesc si primesc si sunt rasplatiti pentru acest gest. Astfel, pe langa cadourile garantate din pachetele promotionale, consumatorii care vor purta accesoriile – o brosa, o esarfa sau o sacosa de cumparaturi, in culorile primaverii – mov si verde – vor avea sansa de a fi premiati atunci cand se vor intalni cu echipele de promoteri Milka si Jacobs.
Pachetele promotionale Milka & Jacobs au inregistrat cele mai mari vanzari in apropierea zilei de 8 martie. Consumatorii nostri au apreciat conceptul diferit al campaniei si au achizitionat produsele pentru a le oferi celor dragi momente de rasfat ', declara Cristina Pindaru, brand manager Milka, Kraft Foods Romania.
Pagina de Facebook http://www.facebook.com/daruiestiprimesti are peste 700 de fani. Din 6 aprilie a fost demarat si un concurs pe aceasta pagina: doamnele/domnisoarele pot incarca pana pe 1 mai poze cu ele purtand unul din accesoriile mov-verzi ale colectiei Milka-Jacobs, iar cele mai votate poze vor castiga premii in vouchere de cumparaturi:1 X 1.000 RON, 10X 100 RON.
Caravana Milka-Jacobs a calatorit si va continua sa mearga prin 30 de orase din Romania, in intervalul 15 martie – 30 mai, premiind toti consumatorii ce poarta accesoriile campaniei. Daca un consumator poarta mai multe accesorii, el va castiga mai multe premii. Valoarea totala a premiilor oferite este de minim 500.000 RON.
Vor exista premii mari – 10 tichete de cumparaturi x 10.000 RON, premii mijlocii – 100 tichete de cumparaturi x 1000 RON, precum si produse Milka si Jacobs – 100.000 tablete de ciocolata Milka, respectiv 100.000 pachete de cafea Jacobs.
Campania are sustinere media completa, utilizand canalele de comunicare importante: campanie TV, panotaj stradal, mass media, internet, precum si comunicare dedicata in magazine, activari pe strada si in marile retele de magazine.
Milka este cea mai puternica si iubita marca de ciocolata din Romania, care se bucura de cea mai mare crestere a cotei de piata in categorie, peste 8 puncte procentuale* in perioada ianuarie –februarie 2011, fata de perioada similara a anului trecut.
„In ceea ce priveste segmentul de cafea, Jacobs a inregistrat o crestere a cotei de piata in luna februarie cu 4 puncte procentuale fata de aceasi perioada a anului trecut' declara Andreea Bogdan, Brand Manager Coffee R&G & Soluble.
Campania Pentru ca daruiesti, primesti' continua pana la sfarsitul lunii mai, ai timp pana atunci sa cumperi pachetele promotionale si sa te bucuri de accesoriile chic, produsele Milka si Jacobs, de concursul de pe Facebook si de caravana nationala.