Amway, una dintre cele mai mari companii de vanzari directe din lume a sarbatorit 15 ani de activitate in Romania. Amway a intrat pe piata romaneasca in noiembrie 1997, fiind una dintre filialele Amway Corporation existente in peste 100 de tari si teritorii din intreaga lume.
In cei 15 ani de prezenta in Romania, compania Amway a inregistrat un volum cumulat de vanzari de 300 milioane dolari. In prezent, Amway Romania ofera clientilor sai, prin intermediul celor 40.000 de Intreprinzatori Independenti, peste 450 de produse de inalta calitate dintre categoriile frumusete, nutritie si ingrijirea locuintei, toate bazate pe investitii semnificative in domeniul cercetarii stiintifice.
Produsele cosmetice si de ingrijire personala de la Amway reprezinta gama cu cele mai mari vanzari, 41% din volumul total, gama de sanatate si nutritie inregistreaza un procent de 26%, iar segmentul de produse pentru Ingrijirea locuintei si-a mentinut un procent important din cifra de afaceri Amway de 33%.
Numai in anul 2012, investitiile realizate de Amway Romania se ridica la 370.000 USD si includ un Centru de Afaceri, dotarile din noul sediu al companiei, lansarea paginii de Facebook, precum si o noua platforma online www.amway.ro, care permite o interactiune performanta a Intreprinzatorilor Privati si clientilor cu compania si produsele sale.
De cand si-a inceput activitatea pe piata din Romania, Amway s-a implicat in numeroase proiecte de responsabilitate sociala corporativa oferind sprijin pentru diferite organizatii non-profit. Unul din parteneriatele cele mai importante si de lunga durata a fost cel cu UNICEF, pentru implementarea proiectului „Spital prieten al copilului in doua maternitati', proiect care promoveaza alaptarea la san chiar din maternitate si instruirea personalului din spitale in acest sens.