Tommy Hilfiger – Ready to rock

O intalnire cu un designer de talia lui Tommy Hilfiger este un privilegiu, dar cu atat mai placut e atunci cand descoperi o persoana deschisa si calda.

Wow! Dar ea cine este?, ma intreaba Tommy Hilfiger (da, chiar el) despre Roxana Voloseniuc, in momentul in care am pasit amandoua in biroul sau new-yorkez din Soho, de la etajul 35 (eu ii fusesem prezentata prima). Se uita la ea cu ochi mari, plini de admiratie. Roxana purta o fusta structurata si o camasa din matase (dintre cele mai clasice), iar Hilfiger a intrebat-o cu ce e imbracata. „Acesta este stilul de femeie care mi-ar placea sa imi poarte creatiile!, spune el intorcandu-se spre cei din staff-ul sau si aratind spre Roxana.


Tommy Hilfiger este cel mai bun ambasador al propriului brand, unul tipic american, numit si „the preppy look (cu alte cuvinte, acel look clasic de Ivy League). Tommy purta in acea zi o camasa alba, o pereche de pantaloni rosii si acea curea, 100% americana, cu un aer sport, in dungi alb cu bleumarin. De altfel, alb-rosu-bleumarin sunt culorile care l-au consacrat, si cu totii ne amintim ca in America, la inceputul anilor 80, toata lumea facuse o pasiune pentru noul brand.

Probabil si pentru ca Hilfiger este omul care intruchipeaza perfect visul american – si o si recunoaste: „Cred ca notiunea de vis american s-a nascut odata cu primii oameni care au ajuns aici, fara nimic, care au muncit din rasputeri si au reusit sa stranga averi. Probabil, pentru ca si eu am inceput de la zero si mi-am cladit afacerea din nimic, oamenii ma vad ca o intruchipare a acestui mit, The American Dream. Și poate ca asa si este!.


Inainte sa termine liceul, la 18 ani, tanarul Tommy si-a deschis un magazin numit „Peoples Place, afacere care in scurt timp s-a dezvoltat si s-a transformat intr-un lant de zece magazine. Totul a inceput cu pasiunea lui cea mai mare, cea de a personaliza orice pereche de jeansi care ajungea in mainile sale. Dar in 1979 Peoples Place a dat faliment. Departe de a renunta, Hilfiger s-a ambitionat si mai tare si a hotarat sa creeze brand-ul ce-i poarta si azi numele. A refuzat sa lucreze pentru designeri consacrati, reusind sa ajunga la performantele de azi „pe barba lui, cum s-ar spune. Hilfiger este cel care a generat asa-zisa „revolutie casual de la inceputul anilor 80, cand lumea s-a hotarat sa renunte la imbracamintea corecta si plictisitoare reprezentata de clasicele costume de birou.

Domnica Margescu, Roxana Voloseniuc si Tommy Hilfiger

Revenind la ziua petrecuta cu Tommy Hilfiger, trebuie sa va marturisesc ca designerul se afla intr-o stare euforica. Era de-a dreptul incantat de colectia sa pentru primavara-vara 2015, pe care urma sa o prezinte a doua zi! Un moodboard imens, cat un perete intreg, cu si despre artisti rock, trona in biroul sau, iar vizavi erau agatate tot felul de piese ce te duceau cu gandul la muzica, festivaluri si spectaculosii ani 70.


Tommy este (inca din adolescenta) un mare fan al rocknroll-ului – intotdeauna i-a placut sa se inspire din scena britanica rock a anilor 70 si, mai mult, sa se imbrace precum Hendrix, Mick Jagger sau cei de la The Beatles. „Am cautat prin arhiva mea si am gasit Rock Style, o carte pe care am tiparit-o in 96, despre tinutele starurilor rock care-mi placeau cel mai mult. De aici au pornit ideile mele pentru aceasta colectie – cu toate ca nu e o noutate, noi am avut mereu o relatie speciala cu starurile pop&rock. Cred cu tarie ca arta, muzica si cultura pop, in general, fac ca moda sa mearga inainte, sa evolueze. Am vrut sa creez haine pentru fetele tinere de azi, care viseaza la acel stil libertin de viata tipic anilor 70. Am folosit pene, blana si foarte multe ornamente. Ador stelele, asa ca am multe imprimeuri cu stele, apoi mai am piele (intoarsa sau crapata) si am folosit foarte mult si arta tatuajului, transpusa in imprimeuri. Vor fi 55 de tinute stralucitoare, de rockstar adevarat, iar podiumul va fi transformat intr-o scena de festival de muzica hippie!, ne povestea el despre colectia ce urma sa fie prezentata.


Si asa a fost! Fiecare cuvant rostit de Tommy cu o zi inainte de show s-a adeverit. Cu toate ca stiam oarecum ce urma sa se intample, in momentul in care am intrat in Park Avenue Armory si am vazut decorul fabulos semnat Hilfiger am ramas uimita (si va spun sincer, nu este prima data cand vad un decor spectaculos!).

In fine, dupa ce ne-a vorbit cu atata pasiune despre piesele sale de primavara, Tommy ne-a invitat (pe Roxana si pe mine) la „masa lui de lucru ca sa stam de vorba despre… orice! Hilfiger este genul de om sigur pe faptele si pe vorbele lui, relaxat si foarte optimist. In ora pe care am petrecut-o impreuna a zambit mai tot timpul. L-am intrebat despre succesul lui si daca acesta i-a schimbat personalitatea. „Sa stii ca am stiut mereu ce vreau sa fac, am simtit din prima ca voi avea succes si cel mai important este faptul ca imi iubesc in continuare meseria la fel ca la inceput. Da, am si muncit enorm, recunosc. Dar de fiecare data cand ajung la un anumit nivel imi doresc si mai mult. Chiar si azi simt ca trebuie sa merg mai departe, vreau sa incerc lucruri noi, diferite, vreau sa imi extind cunostintele, afacerea si, in general, tot ceea ce fac. Vreau sa continui sa cresc! La sugestia noastra, ne-a promis solemn ca va veni in Romania, unde are zece magazine cu colectii pentru femei, barbati si copii, in toata tara (si despre care stie ca are o arhitectura traditionala superba, oameni minunati si mancare excelenta!).


Am realizat, in aceasta incursiune in universul Tommy Hilfiger, cat de actuale si moderne sunt ideile si actiunile casei – de exemplu, alegerea Alexei Chung drept responsabila de contul de Instagram @tommyhilfiger pe toata perioada Saptamanii Modei de la New York. Tot la New York au lansat si programul First Timers, initiativa ce permite accesul la show al unor formatori de opinie din industria digitala, din afara modei, pentru ca acestia sa prezinte celor ce ii urmaresc experienta lor personala la un show de moda. Roxana, care mai nou este „dependenta de retelele de socializare a deschis – evident – discutia despre acest subiect. „Cateodata mi se pare frustrant ca pe Internet exista atat de multe voci fara substanta. Daca pana nu demult revistele aveau cea mai mare influenta, prin voci autorizate, acum parca toata lumea e pe teren – dar fara nici un arbitru, i-a spus Roxana lui Hilfiger.


„Da, este adevarat, dar nu prea avem ce face. Nu ai cum sa controlezi asa ceva. Trebuie doar sa continuam sa facem ce am facut si pana acum, cat de bine putem. Peste tot exista oameni care ori iubesc, ori detesta un anumit lucru. Noi trebuie sa fim suficient de puternici si sa ne continuam drumul, fara a da o importanta prea mare acestor lucruri. Brand-ul Tommy Hilfiger are multi cumparatori si stim ca stilul, forma, calitatea si pretul produselor noastre sunt ideale, ne spune Hilfiger foarte ferm. Ne explica apoi fara patima ca in ziua de azi nu ai cum sa nu te uiti pe Instagram sau Facebook, mai ales daca lucrezi in moda. Totul se misca atat de repede, iar noi depindem (din pacate sau din fericire) de toate aceste retele de socializare. Ceea ce se scrie pe Instagram sunt, totusi, doar opiniile catorva oameni, mai adauga el. „Daca ar fi reprezentat majoritatea clientilor nostri m-ar fi interesat mai mult, dar asa nu este cazul.

Page: 1 2

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
 
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din lifestyle