Brodank, brandul celebru care a făcut lenjeriile pentru hotel să devină un reper al calității

Brodank, brandul celebru care a făcut lenjeriile pentru hotel să devină un reper al calității

Dacă ați poposit într-un hotel în care ați petrecut o noapte bună, cu somn odihnitor, probabil că ați rămas cu o bună apreciere a locației. O contribuție a acestui aspect o are lenjeria de pat. Calitatea ei, definită prin multiple caracteristici, este în măsură să facă diferența în modul în care se simte turistul. O știe cel mai bine Deni Dragnea, administratorul Brodank.

Descoperim cum a ajuns să fie un brand de referință pentru lenjerii hotel, ce inseamna astazi Brodank și câtă pasiune implică această afacere.

Când ați început acest business, cum ați găsit această oportunitate?

„De fapt este o moștenire dusă mai departe, o afacere de familie. Cu tradiție de altfel, în anii 90 Brodank era cunoscut deja ca mare producător din Prahova de lenjerii de calitate. Începând cu 2008 am devenit și eu activ în toată afacerea. Nu a fost oportunitate, ci mai degrabă dedicare față de o misiune de dus mai departe. Avea potențial și noi am avut grijă să menținem succesul.'

Cum ați educat piața, mai cu seamă hotelierii, să aleagă lenjerii de calitate?

„Investiția în lenjerii este de fapt demonstrativă, ceea ce le poate oferi hotelierilor un plus de apreciere din partea turiștilor. Dacă nu, au de pierdut prin investiția repetată. Așadar, se educă de la sine să spunem. Noi importăm țesături din peste 7 țări printre care Pakistan, Germania, Ungaria sau Turcia. Ulterior, confecționăm produsele textile după preferințele și specificațiile clientului.'

Care sunt cerințele hotelierilor? Lenjerii de bumbac pe primul loc?

„Bumbacul este mereu o primă alegere. Acum depinde de gustul fiecăruia și de tematică, de cum se definește hotelul. Sunt cazurile celor care fac totul ca la carte, au parte de consiliere, de ajutor din partea unor designeri și atunci știu specific că își doresc și lenjeriile să fie într-un anume fel. Desigur, albul este predominant.

Avem modele diverse, lenjerii de pat din saten, damask, percale, din sifon. Pe toate gusturile practic. Discutăm, personalizăm și, foarte important, exectuam întocmai și la timp. Este o notă distinctivă în zilele noastre, să ai colaboratori prompți. Ne place să păstrăm acest aspect.'

Ce i-ați putea sfătui pe hotelieri? Se spune că industria turismului la noi este încă în dezvoltare. Ce ne lipsește?

„Mai degrabă este un tăiș cu două capete. Nu numai că hotelierii trebuie să investească mai mult,  dar și românii trebuie să fie mai mari consumatori în industria turismului. Suntem mai degrabă conservatori, tradiționaliști și revenim de regulă „unde am fost și altă dată'.

O investiție în turism se recuperează în timp, implică strategii și multiple aspecte.'

Înțelegem că hotelierii sunt nișa de clientelă?

„La nivel de colaborare cu unități și societăți, da, hotelierii și cei ce dețin unități de cazare de tot felul ne sunt colaboratorii. Nu sunt însă singurii: oferim lenjerii de pat pentru unități medicale, spitale și recent am avut surpriza de a fi contactați și de reprezentanți ai grădinițelor din țară.

Nu este însă singura. Am avut și surpriza de a fi contactați de persoane fizice, de oameni care ne-au apreciat lenjeriile de prin hotelurile din țară. Au căutat informații, eticheta setului și ne-au contactat pentru a le furniza și lor, lenjerii pentru acasă.'

Pentru că acolo unde calitatea se furnizează la pachet cu produsul, recomandarea vine de la sine, Brodank este definiția clară a acestui fapt. Demonstrația o face și timpul, ce le menține poziția pe piața de profil.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Libertatea
Ego.ro
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din stiri si recomandari