Se deschide primul luxury department store din România: Palatul Știrbei devine epicentrul exclusivității și rafinamentului

Începând din această toamnă, Palatul Știrbei își afirmă statutul de destinație a shopping-ului de lux.

Se deschide primul luxury department store din România: Palatul Știrbei devine epicentrul exclusivității și rafinamentului

Hagag Development Europe anunță redeschiderea Palatului Știrbei, transformând monumentul istoric de pe Calea Victoriei în primul „luxury department store” din România. Din această toamnă, iubitorii de modă și rafinament vor putea explora universul exclusivist al unor branduri internaționale de prestigiu, precum Dior, Saint Laurent, Valentino Garavani, Hermes, Chanel, Guerlain și multe altele.

Cu o suprafață de aproximativ 4.000 de metri pătrați, noul hub al luxului din București va oferi mult mai mult decât o experiență de shopping – acesta va deveni un punct de referință pentru moda, parfumeria și bijuteriile de înaltă clasă. În plus, vizitatorii vor putea descoperi un restaurant „fine dining” și un exclusivist „in-store Champagne Bar”, aducând o dimensiune sofisticată ospitalității în inima Capitalei.

O viziune ambițioasă pentru București

„În urmă cu aproximativ opt ani, când am decis să preluăm în portofoliu această proprietate, viziunea nostră a fost să dezvoltăm aici primul ‘luxury department store’ din țară și să poziționăm Bucureștiul pe harta destinațiilor de shopping de lux din Europa. Locația unică – în centrul celei mai circulate artere comerciale din oraș, împreună cu istoria bogată și arhitectura distinctivă a clădirii au atras rapid atenția brandurilor internaționale. Astăzi, suntem încântați să le urăm ‘Bun venit în H Știrbei Palace!’, unora dintre cele mai proeminente nume din industria de bunuri de lux din întreaga lume.”, spune Yitzhak Hagag, Co-fondator și Președinte al Consiliului de Administrație al Hagag Development Europe.

Pe lângă marile case din industria modei, selecția impresionantă de branduri va include și nume de referință din parfumeria de nișă, precum Maison Francis Kurkdjian, Roja Dove, Kilian, Amouage, Tom Ford, Frederic Malle, Aqua di Parma, și multe altele. Zona de beauty va oferi produse couture de îngrijire și machiaj premium, redefinind standardele industriei.

Shoppingul de lux, transformat într-o experiență multisenzorială

Redeschiderea Palatului Știrbei nu este doar despre cumpărături, ci despre un nou stil de viață, în care eleganța, tradiția și inovația se împletesc perfect. Designul interior va pune în valoare moștenirea arhitecturală a clădirii, oferind în același timp un cadru modern și sofisticat.

Fiecare brand își va avea propriul spațiu dedicat, conceput astfel încât să reflecte identitatea și valorile sale. În plus, serviciile personalizate vor transforma fiecare vizită într-o experiență exclusivistă.

Cu această inițiativă, Bucureștiul intră pe harta capitalelor modei, alături de Paris, Milano și Londra, consolidându-și poziția ca nouă destinație pentru shoppingul de lux în Europa Centrală și de Est.

Citește și:
Vedete și ținute impresionante la Premiile Oscar 2025 (GALERIE FOTO I)

foto: PR

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Libertatea
Ego.ro
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din lifestyle