Cu toate acestea este nevoie de multa grija atunci cand te implici intr-o astfel de relatie deoarece aceasta iti poate influenta succesul sau, din contra, poate conduce la decaderea ta pe plan profesional. Exista anumite aspecte care trebuie sa le iei in considerare atunci cand te gandesti sa incepi o relatie amoroasa cu un coleg de munca.
Este adevarat ca locul de lunca este acel spatiu in care ne punem in valoare toate acele abilitati pe care le-am dobandit de-a lungul anilor de studiu si in cadrul experientelor din trecut. Totusi, un loc de munca nu inseamna numai cifre si negocieri. Totul tine de relatii: relatii cu colegii, cu seful, cu alti angajati si cu partenerii de afaceri. In afara de relatiile care se infiripa din punct de vedere profesional este un lucru des intalnit ca doi colegi sa inceapa o relatie amoroasa.
Acest lucru nu mai surprinde pe nimeni. Tinand cont ca petreceti asa mult timp impreuna si de multe ori trebuie sa treceti impreuna prin situatii la limita, este ceva normal sa deveniti legati si din punct de vedere sentimental. Prieteniile la locul de munca sunt dorite de orice sef. Totusi, relatiile amoroase intre colegi sunt vazute in continuare ca un fapt care contravine eticii si care este posibil sa va afecteze din punct de vedere negativ munca. Linia dintre relatiile colegiale platoinice si cele amoroase este chiar mai subtire decat iti poti imagina.
Care sunt insa etapele prin care doua persoane fac pasul cel mare si din simpli colegi ajung iubiti?
Mentine relatii dinamine la locul de munca
Felul in care te prezinti la munca, succesul de care te bucuri pe plan profesional depinde foarte mult de scopul pe care ti l-ai propus. Totusi nu numai abilitatile tale iti vor decide succesul profesional. Personalitatea ta si felul in care esti vazut de ceilalti colegi conteaza foarte mult si pot influenta obtinerea acelor posibilitati de care ai nevoie pentru a demonstra de ce esti in stare si sa ajungi sa iti indeplinesti sarcinile profesionale cu succes. Exista anumite lucruri la care trebuie sa fi atenta daca vrei sa ai o imagine pozitiva la locul de munca.
Respecta standardele profesionale dar nu fi greu de abordat.
Esti angajata pentru a munci. Toata lumea din jurul tau trebuie sa inteleaga acest lucru. Asta nu inseamna ca trebuie sa nu scoti o vorba, sa spui o gluma. Ajuta-i pe colegii tai atunci cand au nevoie dar stai departe de discutiile care se pot transforma in conversatii intime daca nu esti acest gen de persoana.
Stabileste anumite limite.
A fi abordabila poate insemna pentru multi ca pot veni la tine indiferent ce problema au. Atata timp cat este vorba de ceva profesional, este in regula. Ai totusi grija la problemele personale. Nu uita de etica profesionala. Stabilirea unei balante intre aspectele personale si cele profesionale este un lucru care iti poate asigura succesul la locul de munca.
Stai departe de barfe.
Comunicarea la locul de munca este intotdeauna dorita. Cu toate acestea barfa dauneaza atat companiei cat si angajatilor sai.
Foto: Shutterstock