Cunoaste-o pe Miruna Gheordunescu ,„creierul” din spatele companiei de succes Global Mirex, companie care are birouri atat la Milano, cat si la Bucuresti, si care este unic distribuitor al unor importante brand-uri italiene din sectorul alimentar. Pentru ELLE a vorbit despre inghetata Antica Gelateria del Corso si despre gustul ei savuros.
ELLE: Sunteti o femeie de succes, care a acceptat provocari diverse in materie de cariera si afaceri. Credeti ca exista o reteta a succesului?
MIRUNA GHEORDUNESCU: Consider ca ingredientele care constituie baza unei retete de succes sunt pasiunea si hotararea. Sunt convinsa ca, daca simtim o dorinta puternica, o aspiratie stabila si intensa pentru ceva (pasiune) si suntem capabili sa dezvoltam in noi insine si o puternica ambitie (hotarare) pentru a atinge acel obiectiv, rezultatul este garantat!
ELLE: Cum este sa gestionezi o afacere complexa, asa cum este compania Global Mirex, care are doua birouri, la Milano si la Bucuresti?
M.G.: Trebuie sa recunosc ca nu este simplu deloc, deoarece atat activitatile celor doua sucursale sunt diferite, cat si mediul de lucru din cele doua tari variaza deosebit de mult. Norocul meu cel mai mare este ca, in aceasta aventura, pe de o parte il am alaturi pe iubitul meu, Razvan, care este cel mai minunat asociat pe care mi l-as fi putut dori vreodata, si pe de alta parte, avem doua echipe extraordinare de oameni atat aici, cat si la Milano.
ELLE: Cum sunt gusturile romanilor? Sunt receptivi la gusturi noi?
M.G.: Personal nu-mi plac generalizarile, asa ca evit sa dau un verdict in sensul asta. Eu pot vorbi doar prin prisma experientei companiei mele Global Mirex, unic distribuitor al unor importante brand-uri italiene din sectorul alimentar. Noi ne asumam rolul de a cultiva si de a educa gustul consumatorilor in a recunoaste adevarata bucatarie italiana cu produsele ei autentice. Din pacate, piata noastra este invadata de copii ale produselor italiene care, de obicei, nu au nimic in comun cu cele originale decat, cel mult, denumiri asemanatoare.
ELLE: De ce ati ales tocmai un brand de inghetata pentru a porni o afacere in Romania?
M.G.: Pentru ca, atunci cand am pornit afacerea, acum patru ani, adevarata inghetata italiana, denumita gelato, nu exista la noi pe piata si atat eu, cat si Razvan, ne-am dorit mereu sa venim cu ceva nou, sa fim niste inovatori, sa ne surprindem clientii si sa aducem ceva wow!
ELLE: Prin ce se deosebeste inghetata Antica Gelateria del Corso de alte marci de inghetata?
M.G.: Brand-ul nostru se deosebeste printr-o personalitate deosebit de puternica: se poate mandri cu aproape 120 de ani de istorie si traditie (nu stiu cate alte brand-uri se pot lauda cu asa o longevitate!), reprezinta adevarata inghetata italiana si are o imagine deosebit de rafinata si eleganta.
ELLE: Unde se gaseste brand-ul de inghetata Antica Gelateria del Corso?
M.G.: Poate ar fi mai simplu sa va spun unde nu se gaseste. Lasand gluma la o parte, puteti savura inghetata Antica Gelateria del Corso in Franta, Germania, Spania, Elvetia, Malta, Turcia, Polonia si multe alte tari.
ELLE: Ce alte brand-uri si produse doriti sa mai introduceti pe piata din Romania?
M.G.: Lasati-ne sa va surprindem! Nu vreau inca sa divulg nimic, insa va asigur ca discutam despre aceeasi calitate absolut exceptionala si, bineinteles, despre aceeasi personalitate puternica.
ELLE: Cum arata profilul consumatorului inghetatei Antica Gelateria del Corso?
M.G.: Clientul nostru este acea persoana care doreste o experienta de consum, care apreciaza un gelato de calitate deosebita, care ii este servit intr-o maniera sofisticata.
ELLE: Care este inghetata dvs. preferata de la Antica Gelateria del Corso?
M.G.: Ador inghetata de Tiramisù! Absolut divina!
ELLE: Care este istoria acestui brand?
M.G.: Antica Gelateria del Corso isi are originile in anul 1900 in orasul Parma, unde un maestru cofetar obisnuia sa pregateasca in fiecare zi specialitati italiene de inghetata. Si in ziua de astazi, brand-ul foloseste aceleasi ingrediente naturale si atent selectionate, pentru a obtine adevarata inghetata italiana, cremoasa si rafinata.
ELLE: Cum a fost primita GranCrema in Romania?
M.G.: GranCrema reprezinta o adevarata inovatie pe piata HoReCa, deorece este o inghetata de cafea care se bea! Este o bautura absolut spectaculoasa, care fidelizeaza clientii intr-un mod incredibil! La inceput a fost primita cu retinere, fiind un produs inovator, care trebuia explicat, insa acum avem mai multe cereri decat putem onora! Si cred ca prin afirmatia asta v-am raspuns la intrebare!