Oana Pellea, Feli și Alina Chivulescu se implică în campania Oriflame “Frumoasă așa cum sunt eu”

Oana Pellea, Feli și Alina Chivulescu au dezvăluit definiția lor pentru frumusețe, au vorbit despre autenticitate, feminitate, bucuria de a fi diferite, în cadrul evenimentului de lansare a campaniei Oriflame România, “Frumoasă așa cum sunt eu”. Un manifest, o poveste despre frumusețea reală care depășește granițele fizice, o campanie despre provocări, hotărâre, sensibilitate și curaj.

Evenimentul de celebrare a frumuseții a adus laolaltă 3 femei de succes. N-ai cum să nu iubești viața și frumusețea din tine. Eu sunt fericită că sunt. Sunt fericită că zi de zi mă pot descoperi și reînfiinta. Întâlnirea cu sine e cea mai importantă întâlnire a vieții tale. Alegerea Oriflame este un alt prilej ce îl folosesc pentru a te încuraja să fii tu. Oricând.’, așa descrie Oana Pellea propria viziune despre frumusețe.


Feli a povestit cum a ajuns la maturitatea de a-și înțelege frumusețea dincolo de aparențe și criterii: Eu sunt voce. Vocea pe care am moștenit-o de la mama mea. Sunt cea care a învățat ce i se potrivește și ce nu. Eu sunt culoare, eu sunt Feli. Iubesc proiectele care mă inspiră să fiu eu. Așa am ales Oriflame, pentru provocarea lansată și pentru mesajul puternic pe care îl transmite: iubește-te așa cum ești, cu zâmbetul tău larg, cu gesturile unice și ideile tale expresive. Ești minunată.’


Miss România 1992, actrița Alina Chivulescu a explicat cum frumusețea trece dincolo de fizic, dincolo de kilogramele strandard, de înălțimea clasică sau de culoarea ochilor: Sunt bunătatea învățată acasă. Sunt respectul pe care îl arăt față de mine, de cei dragi și de cei din jur. Sunt dedicare pentru fiecare clipă trăită. Am învățat să mă iubesc pe mine așa cum sunt Eu. E cea mai bună alegere pe care am făcut-o vreodată. Oriflame înseamnă provocare. Provocarea de a te iubi așa cum eșți de fapt, de a-ți accepta și îndrăgi fiecare parte din suflet, minte și trup. Descoperă-te și îndrăgostește-te de tine în fiecare zi. Această este esența unui proiect minunat, conturat de Oriflame.’

Participantele la eveniment au avut parte de surprize și s-au distrat încercând să ghicească definiția frumuseții și 3 calități pe care ar trebui să le aibă o femeie frumoasă în viziunea unor bărbați celebri din România.

„Cel mai important aspect și esențial, după părerea mea, este feminitatea care în ultimul timp a început să se piardă. E un cumul de aspecte: de la o piele bine îngrijită, la un corp armonios și ăr frumos până la un zâmbet șugubăț.’ – așa a răspuns Răzvan Fodor la întrebarea „Cum descrii o femeie frumoasă.’


Karolina Georgieva, director general Oriflame România, explică mesajul campaniei Frumoasă așa cum sunt eu’ care poate fi văzută aici:

Frumusețea nu cunoaște șabloane. Ne dorim să ne simțim bine în legătură cu noi însene, vrem să ne facem propriile alegeri de frumusețe. Ne dorim se ne simțim frumoase, în termenii noștri proprii. În Oriflame suntem experți în dezvoltarea unor produse de înfrumusețare de înaltă calitate. Dar există un singur expert care știe de ce e nevoie pentru a te simți cu adevărat frumoasă. Ești tu însăți!’

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
 
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din lifestyle