Mercedes-Benz Romania lanseaza prima campanie de brand pe plan local.
Mercedes-Benz Romania le-a pregatit romanilor o campanie integrata, prima de acest fel. Prima campanie de brand pe plan local accentueaza calitatile deja cunoscute ale brandului Mercedes: siguranta, confort si sportivitate.
Campania Mercedes-Benz Romania se intituleaza „Pe urmele celor mai buni” si va include atat o competitie pentru romanii ambitiosi cat si primul show online Mercedes-Benz Romania, ce ii are ca protagonisti pe cei 4 ambasadori locali ai brandului.
Noua campanie Mercedes-Benz porneste de la deviza ca, pentru a reusi sa devii cel mai bun, ai nevoie de un exemplu puternic – de aici titlul sugestiv „Pe urmele celor mai buni”. Romanii pot invata, prin puterea exemplului, din povestile de viata ale celor 4 ambasadori.
Romanii sunt incurajati, astfel, sa se inscrie in competitia online pe website-ul www.peurmelecelormaibuni.ro (pana pe 13 martie inclusiv) – ar putea castiga sesiuni de consultanta cu unul dintre cei 4 ambasadori locali Mercedes-Benz si de a invata cum sa isi duca la indeplinire orice idee sau vis.
Intalnirile dintre castigatori si ambasadorii Mercedes-Benz Romania vor fi filmate, iar apoi incluse in primul show online al brandului in Romania.
Ambasadorii Mercedes-Benz Romania sunt: Andi Moisescu, Camelia Potec, Catalin Stefanescu si Andreea Esca.
Mai multe informatii, atat despre Mercedes-Benz, cat si despre campanie, gasesti pe site-ul www.mercedes-benz.ro.