Imobiliare.ro, succes inedit la Webstock Awards, obținând două premii pentru campanii online și proiecte în social media

Imobiliare.ro, principala platformă imobiliară din România și membră a grupului elvețian Ringier, a fost premiată la Webstock Awards cu două distincții semnificative, care celebrează performanța în campanii digitale și proiecte de social media.

Imobiliare.ro, succes inedit la Webstock Awards, obținând două premii pentru campanii online și proiecte în social media

Imobiliare.ro, platforma imobiliară de top din România, parte din grupul elvețian Ringier, a fost recunoscută la Webstock Awards 2024 cu două premii importante, care onorează excelența în campanii online și proiecte de social media.

Campania intitulată „Goana după chirie” a fost distinsă cu premiul de aur (Gold Award) la categoria „Best Social Media Campaign”, fiind aleasă dintre 17 campanii înscrise, reprezentând branduri cunoscute precum Nivea, Kaufland România și Samsung România.

sursa: PR

De asemenea, „Goana după chirie” a obținut și un premiu de bronz (Bronze Award) la categoria „Best Content Marketing Campaign”, competiția fiind acerbă, cu 14 alte campanii din partea unor branduri de renume, printre care Coca-Cola HBC, Philips Avent și Sameday.

„Suntem bucuroși să primim două premii la Webstock pentru o campanie care a reușit să îmbine cu succes educația imobiliară cu elemente de entertainment, adresându-se într-un mod inovator și captivant generației Z. Această recunoaștere confirmă faptul că abordările moderne și neconvenționale pot trata subiecte serioase, cum ar fi imobiliarele, într-un mod accesibil și atractiv pentru un target tânăr, asigurând totodată o educație valoroasă într-un format ușor de digerat și de urmărit”, a declarat Daniel Crainic, director de marketing Imobiliare.ro.

Lansată de Imobiliare.ro în colaborare cu agenția Sector 7 HUB în toamna anului trecut, campania „Goana după chirie” a adus un suflu nou în peisajul publicitar printr-un format de mock reality show. Acest concept inovator a combinat informațiile utile despre piața imobiliară cu elemente de umor, transformând căutarea metaforică a locuinței ideale de închiriat într-o competiție captivantă.

Gazda a fost Șerban Trîmbițașu, un agent imobiliar foarte urmărit pe TikTok, care a adus un plus de autenticitate și entertainment campaniei prin prezentările sale pline de carismă.

Foto: PR

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Libertatea
Ego.ro
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din lifestyle