Filme care au eșuat din cauza unei promovări neinspirate

Filmele acestea puteau fi de succes astăzi dacă ar fi avut o altă strategie de promovare.

O parte importantă care poate asigura succesul unui film este și promovarea acestuia. Din păcate, unele pelicule nu au avut parte de strategii inspirate, așa că nici publicul nu a fost interesat să le urmărească. 


1. Tenet

Tenet este un film regizat de Christopher Nolan cu John David Washington, Robert Pattinson și Elizabeth Debicki în rolurile principale. În peliculă, un agent CIA ia parte la o misiune globală dincolo de timpul real, după ce a fost luat în considerare de către o organizație secretă. Problema la acest film a constant în perioada nepotrivită când a fost lansat, și anume în anul 2020, atunci când a izbucnit pandemia de coronavirus.

2. The Grey

Filmul The Grey a eșuat în mare parte din cauza afișelor care anunțau lansarea lui, acestea cuprinzând o scenă dusă la extrem cu Liam Neeson, actorul principal, care nu se regăsește și în peliculă. Publicul a realizat abia la final acest lucru și, în consecință, au existat nemulțumiri. 


3. Crimson Peak

Filmul Crimson Peak, în regia lui Guillermo del Toro, are o distribuție fabuloasă, în care rolurile principale sunt jucate de Mia Wasikowska, Jessica Chastain și Tom Hiddleston. Protagonista se căsătorește cu un bărbat misterios. Cu toate că speră să aibă alături de el o viață fericită, locuiește într-un conac împreună cu sora soțului ei, care pare să aibă un secret. Filmul a fost catalogat drept unul de groază, însă este mai degrabă unul de dragoste și cu puține nuanțe înfricoșătoare. 

4. It Comes at Night

It Comes At Night este un film apărut în 2017 și e scris și regizat de către Trey Edward Shults. În peliculă este vorba despre o familie care caută să se refugieze într-o pădure după ce o boală periculoasă amenință viitorul planetei. Cei care au vizionat filmul au fost de părere că povestea nu este clară și că lipsesc explicații care ar putea întregi misterele.

5. John Carter

În cazul filmului John Carter, trailerul a fost fără prea multă substanță, motiv pentru care publicul nu s-a preocupat să îl vadă prea repede. În plus, nici alegerea numelui peliculei nu a fost inspirată, ciferele de la box office au fost și acestea dezamăgitoare. Actorul Taylor Kitsch l-a interpretat pe, John Carter, care e prins într-un conflict ce are loc între Prințesa Dejah Thoris și Tars Tarkas.


6. Edge of Tomorrow

Edge of Tomorrow îl surprinde pe Cage, un ofițer care luptă cu extratereștrii și rămâne blocat în ziua morții sale. În punctul culminant, Cage este dispărut, iar lupta împotriva lui Omega devine misiunea sa. Pelicula i-a avut în rolurile principale pe Emily Blunt și Tom Cruise și este printre cele mai bune filme din toate timpurile despre o invazie extraterestră. Însă, titlul peliculei nu a avut legătură cu acțiunea în sine și nici campania de marketing nu a comunicat prea multe către public. 


7. Annihilation

Regizat de Alex Garlang și inspirat după romanul cu același nume scris de Jeff VanderMeer, Annihilation o arată pe biologa Lena, jucată de Natalie Portman, care se alătură unei misiuni pentru a descoperi ce s-a întâmplat cu soțul ei în zona X, un fenomen misterios. Află, de fapt, de existența unei alte lumi și periculoase care îi amenință viața. Campania de marketing pentru această peliculă a fost slabă și publicul nu a fost interesat să vadă un alt film cu monștri. 


8. Friday the 13th Part VIII: Jason Takes Manhattan

Friday the 13th Part VIII: Jason Takes Manhattan îl urmărește pe Jason Voorhees, care pleacă spre Manhattan, urmărind o navă cu liceeni, după ce este trezit din mormântul său. Publicul a avut impresia că pelicula va include mai multe cadre din Manhattan și că acțiunea se va desfășura acolo, însă, se petrece, de fapt, pe o barcă, iar orașul e dezvăluit la final. 

9. Lone Survivor

Peter Berg a regizat filmul Lone Survivor. Acțiunea are loc în timpul Războiului din Afganistan, unde Marcus Luttrell pleacă împreună cu echipa lui pe urmele liderului taliban Ahmad Shah. Misiunea dă naștere la o luptă acerbă pentru supraviețuire. Campania de promovare pentru pelicula aceasta s-a concentrat asupra unui singur actor, și anume Mark Wahlberg, astfel că restul distribuției a fost lăsată deoparte și a dispărut complet dorința publicului de a descoperi povestea. 


10. The Lorax

The Lorax este o animație regizată de Kyle Balda și Chris Renaud, în care, printre alții, Taylor Swift și Zac Efron și-au împrumutat vocile pentru personajele Audrey și Ted. În film este vorba despre un băiat care pleacă în căutarea acelui lucru care îi va asigura afecțiunea fetei pe care o admiră de la distanță. Ce nu a funcționat la The Lorax a fost reclama la o mașină, care nu s-a potrivit cu lumea imaginată în această producție. 

Citește și:
Actori care au încercat să iasă de sub umbra personajelor iconice pe care le-au interpretat

Foto: PR

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
 
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din lifestyle