Toate povestile cu supermodele incep cam la fel. O tanara fata este descoperita la un concert, intr-un aeroport/parc/tren de catre un agent. Nu se crede neaparat frumoasa, dar cateva fotografii bine gandite o transforma intr-o obsesie internationala. In cazul Micai, lucrurile s-au petrecut putin diferit. De fapt, foarte diferit, caci ea a fost cea care a trimis un Polaroid agentiei care o reprezinta si astazi.
Modelul nascut in Argentina a ajuns, astfel, pe coperta revistei ELLE din tara ei, in 2013, moment in care toata lumea a devenit interesata de tenul ei masliniu si de mina bosumflata care ii e deja caracteristica. Ca sa nu mai vorbim despre bretonul acela des si dezordonat care va pune la lucru, foarte curand, sute de hairstilisti din intreaga lume!
Ce a urmat, insa, a socat intreaga lume a modei, altfel obisnuita cu aparitiile stralucitoare. Mica a devenit imaginea casei Prada, pozand in fata lui Steven Meisel pentru campania colectiei de iarna trecuta. Si nu oricum, ci singura – lucru care nu se mai intamplase de cand doamna Prada o descoperise pe Sasha Pivovarova. De altfel, chiar Miuccia a fost cea care i-a remarcat calitatea principala – „a smoky sensuality – care a propulsat-o pe Mica in toate prezentarile de moda din ultimul an.
Acum, Stella McCartney, Isabel Marant, Nicolas Ghesquière (care i-a oferit prima defilare intr-o prezentare Louis Vuitton) sau Anthony Vaccarello o declara drept muza pe tanara argentiniana, in vreme ce ea se bucura de celebritatea care a suprins-o la cei 22 de ani. Adica face tot ceea ce ar face o fata de varsta ei: canta la chitara, cumpara viniluri impreuna cu iubitul ei, picteaza si se implica in proiecte artistice. Asta cand nu pozeaza pentru campaniile Givenchy sau Coach sau pentru titluri ilustre precum Vogue, i-D, Dazed & Confused sau CR Fashion Book.
Foto: Imaxtree