Cele mai hot tendinte in moda, design, produse cosmetice, plus accesorii hi-tech
10 lucruri cool de facut in Bucuresti
Aventureaza-te prin oras
De curind, o gasca de tineri urbani si plini de energie au pus in practica un fel de varianta bucuresteana a celebrului Amazing Race. Celor dornici de aventura si adrenalina (dar care nu au timp sau bani sa ajunga in jungla din Borneo), precum si celor care isi doresc sa descopere ce surprize mai rezerva Capitala (in afara de eternele gropi si blocuri gri) le recomandam sa intre pe www.lifeafterwork.ro si sa se inscrie impreuna cu prietenii la Urban Adventure. Va asteapta o cursa de trei ore in cautarea unor indicii, timp in care veti vedea fata ascunsa a orasului lui Bucur si veti privi cu alti ochi orasul prafuit si aglomerat cu care v-ati obisnuit!
Fa shopping cu stil la Victoria 46
A venit vremea ca si domnii sa se bucure de brand-uri celebre de haine reunite intr-un singur magazin! High Fashion Concept, care opereaza si binecunoscutele Victoria 46, Day & Night si Petits (prietena ta stie despre ce vorbim…), a deschis de curind Victoria Men, cel mai mare multibrand dedicat barbatilor cu stil.
Aici vei gasi brand-uri precum Christian Dior, D&G, Zili, Dsquared2, Corneliani, Lanvin, Yves Saint Lauren, Balenciaga, Givenchy, Ralph Laurent Black Label, Pringle of Scotland, Les Hommes, Missoni, James Perse, PRPS Jeans si Paul Smith. Acum singura problema este ca s-ar putea sa devii fashion-addict! (Calea Victoriei nr. 83-85).
Adina Rosetti
Super City Cars
Debordeaza de stil, sint accesibile si performante. Noile hothatch-uri de la Citroën si Abarth ne arata cum pot fi impletite ideal aspectul eco si viteza.
Piata auto se adapteaza noilor cerinte legate de protectia mediului si eficienta prin solutii care nu rapesc nimic din performanta si placerea condusului, dar reduc emisiile de noxe si consumul de carburant. Cind toate acestea sint asezonate si cu o doza inconfundabila de stil, oferta devine extrem de tentanta.
La Salonul Auto de la Geneva au fost prezentate doua asemenea hothatch-uri, ambele cu motoare puternice, dar mici, care fac parte din curentul „downsizing'. Acesta presupune micsorarea cilindreei si compensarea acestei pierderi prin supraalimentare. Avantajele tin de faptul ca puterea este la un nivel foarte bun, dar motorul de capacitate mica nu consuma mult si emite mai putine noxe.
Citroën dezvolta o noua linie de produse, numita DS, o gama paralela celei actuale, dar cu pretentii premium. Primul model, DS3, este deja cunoscut, iar pe baza acestuia a fost dezvoltat si hothatch-ul DS3 Racing, acesta fiind o evocare a succesului pe care Citroën il inregistreaza de ani buni in Campionatul Mondial de Raliuri (WRC). DS3 Racing, al carui stil va atrage cu siguranta atentia oriunde, in orice fel de companie motorizata, datorita combinatiei de gri inchis cu portocaliu, dar si detaliilor sportive, este genul de masina care nu are cum sa lase indiferent un pasionat de motorsport.
Dan Damian