ELLE International va intra în curând în lumea ospitalității odată cu lansarea ELLE Hospitality, care cuprinde două noi concepte de tip boutique, Maison ELLE și Hotel ELLE. Acest lucru marchează un pas important în stilul de viață și experiențele brandului în evoluție, fiind primul de acest fel într-un grup media global.
Deținut de grupul francez Lagardère, ELLE are sediul la Paris, unde este programată deschiderea primei Maison ELLE în această toamnă. Ca brand, ELLE a inovat constant, încă de la începuturile sale din 1945, ca un pionier al revistelor de lifestyle pentru femei, astăzi fiind considerat cel mai mare brand media de modă din lume.
Continuând să-și dezvolte sectorul tradițional de activități concentrate pe modă, frumusețe și accesorii, ELLE s-a extins deja în experiențele și serviciile care pot fi văzute pe ELLE Boutique, regăsindu-se cafenele, saloane de înfrumusețare și spa-uri marca ELLE în multe țări.
Debutul ELLE Hospitality își propune să răspundă dorințelor clienților cu destinații axate pe stilul de viață și cazări stylish prin cele două noi concepte, Maison ELLE și ELLE Hotel. ELLE Hospitality celebrează femeile, designul și măiestria, adaptându-se în același timp cu conștiință la mediul și cultura fiecărei locații în care se află.
ELLE Hospitality s-a aliniat cu trei parteneri din grupul de imobiliare și ospitalitate, care sunt lideri în locațiile lor unice și cunoscuți pentru dezvoltarea de concepte inovatoare în design, arhitectură și experiențe. Acestea includ: ACTUR în Mexic, STUDIO V în Europa și Whitney Robinson International în Orientul Mijlociu.
Prima Maison ELLE se va deschide la Paris, Franța, în toamna anului 2022, în districtul 17 din Paris, lângă Arcul de Triumf. Va avea 25 de camere și apartamente și un spa. Primul hotel ELLE în parteneriat cu ACTUR se va deschide în vara anului 2023 în Jalisco, Mexic. Alături de ACTUR, Hotelul ELLE colaborează cu comunitatea locală din Jalisco cu privire la complexitatea designului.
Dincolo de a crea o cazare de lux, își propune să aducă un sentiment de echilibru, inspirat de mediul și cultura sa naturală pentru a crea un refugiu care unește mintea, trupul și sufletul într-un paradis unic.
„Suntem încântați să lansăm ELLE în lumea ospitalității. Succesul brandului nostru până în prezent a fost mulțumirea față de inovația noastră, relația noastră cu femeile și suntem mândri să promovăm status quo-ul, pe măsură ce intrăm într-o nouă eră a călătoriilor. Cele două concepte ale noastre, începând cu deschiderile Maison ELLE din Paris și ELLE Hotel din Mexic, vor prezenta porți interesante care vor permite oaspeților să vadă destinații printr-o nouă lentilă și prin viziunea ELLE', a declarat Constance Benqué, președinta ELLE International și CEO al Lagardère News.
Citește și:
Redactora-șefă ELLE Ucraina, mesaj pentru cititorii ELLE din întreaga lume
Foto: PR