Timp de ani de zile, recunosc ca am fost sceptica in ceea ce priveste abonarea mea la fel si fel de newslettere online, desi intram zilnic pe o gramada de site-uri de fashion sau beauty. Cumva, imi imaginam ca voi primi zeci de emailuri complet inutile, cu informatii pe care, daca doream sa le aflu, le-as fi cautat oricum singura. Asta pana cand m-am decis ca, daca vreau sa tin pasul cu ce se intampla in domeniul asta, poate ar fi timpul sa ma abonez macar la doua, trei newslettere. Pana la urma, ce se putea intampla?
Asa am ajuns sa ma abonez la vreo 15. De la editii internationale ELLE sau Vogue pana la reviste mai putin cunoscute de fashion si lifestyle (pe care chiar nu stiu cum le-am gasit), eram hotarata sa aflu tot. Asta s-a si intamplat: pot sa-ti spun pe de rost ce blugi se poarta sezonul asta, conform Man Repeller (aboneaza-te si multumeste-mi mai tarziu), sau care sunt cele 6 pulovere negre pe care sa le poti purtia tot sezonul rece, din spusele lui Rachel Zoe.
And boy, did I love it. Asa ca m-am decis sa-ti zic si tie de ce sa nu te mai temi de newslettere:
1. Primesti inspiratie in tot ce inseamna fashion, beauty si lifestyle
Da, stiu, cliché. Dar functioneaza. In zilele cand nu am inspiratie, fug si deschid emailul. In plus, am gasit aici si idei de styling si sfaturi de beauty, fara de care nu stiu cum am trait pana acum. Am primit cele mai noi produse, articole despre tendintele sezonului si multe altele. Am gasit inspiratie pentru cadourile de sarbatori, si sfaturi despre cum sa port animal print fara sa intrec limitele. Acum ca am zis asta, chiar trebuie sa mai trecem si la punctul 2?
2. Cu putin noroc, au si GIF-uri si video-uri cool
Pentru ca suntem in 2016, ma bucur cand vad ca newsletterul meu nu e complet static: prefer video-urile pozelor si cred ca un GIF bun iti poate face intreaga dimineata mai usoara. Poate am fost norocoasa, dar majoritatea emailurilor pe care le primesc eu sunt animate – yay technology!
3. Nu iti incarca inbox-ul
Contrar asteptarilor mele, nu toate revistele online trimit cate un email pe zi. Si daca totusi o fac, nu sunt din acelea lungi, plictisitoare, pe care sa le trimit apoi direct in trash. Majoritatea au un newsletter saptamanal, cu informatii atent alese, pentru ca tu sa stii tot ce e de stiut in zilele urmatoare.
4. Primesti inaintea tuturor ofertele speciale ale magazinelor
Daca te abonezi la shop-uri online, primesti informatii privitoare la sezonul de reduceri sau la ofertele speciale disponibile – bingo! Asa am reusit sa fac si eu putin smart shopping in ultimul an, si mi-am dat seama ce am pierdut in tot acest timp.
5. Ai parte de continut smart, amuzant sau util. Sau de toate astea, intr-un singur email
Adica asa aflu eu cand se deschid localuri noi, unde se bea cea mai buna cafea din oras si care este cartea de care nu ar trebui sa ma lipsesc in fiecare luna. Si pentru ca oamenii care scriu tot continutul asta, stiu ce fac si o fac bine, asteapta-te la texte smart si amuzante!
6. Primesti selectii curatoriate de editorii si stilistii tai preferati
OK, recunosc, nu vei gasi asta in orice newsletter. Insa in curand se lanseaza DepartmentStore.ro, noul shop online ELLE Romania, unde abia astept sa vad ce ne-au pregatit Maurice Munteanu sau Roxana Voloseniuc. Plus ca bifeaza si punctele 1-5, deci ma astept la ceva super cool. Daca vrei afli si tu care-i treaba, aboneaza-te pe site-ul lor – inca odata, imi poti multumi mai tarziu.
Grabeste-te insa, am auzit ca nu mai e mult pana la lansare!
Text: Bianca Mihaela Barsan