Numărul record de noi cazuri de coronavirus înregistrat în ultima vreme în România are și efecte secundare.
Pe fondul creșterii considerabile a numărului de noi cazuri de persoane infectate cu coronavirus, mai multe state au impus anumite restricții românilor care vor să intre pe teritoriul lor.
În plus, mai multe companii aeriene au decis să suspende zborurile spre și dinspre anumite state din cauza restricțiilor de călătorie impuse de către autorități. Este vorba până în acest moment despre Tarom și Wizz Air.
Conform anunțului companiei de stat Tarom, până pe 15 august nu se vor efectua zboruri către și dinspre următoarele șapte state:
Restricțiile de călătorie sunt valabile până pe 15 august, iar compania Tarom a anunțat că biletele pot fi reprogramate pentru date viitoare, fără taxe de modificare sau pot fi rambursate. De la restricții sunt exceptate anumite categorii de curse aeriene, precum cele care transportă mărfuri (cursele cargo), cursele speciale de intervenție solicitate de către autorități, cursele medicale, cursele care transportă personal de îngrijire sau muncitori sezonieri în agricultură, dar și zborurile de repatriere (chartere speciale).
Compania Wizz Air a decis să suspende toate zborurile dintre România şi Suedia, Portugalia, Israel şi Emiratele Arabe Unite până pe 31 iulie inclusiv. Tot până la aceeași dată sunt suspendate și zborurile dintre România şi Austria, din cauza restricţiilor introduse de autorităţile austriece.
„Pasagerii cu rezervări afectate de suspendarea zborurilor vor fi informaţi automat prin e-mail dacă au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicaţia pentru mobil. Clienţii vor primi automat în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie, sumă care poate fi folosită în următoarele 24 de luni pentru achiziţia de produse şi servicii Wizz Air. Pasagerii pot alege rambursarea banilor – care va dura mai mult – şi vor fi informaţi despre paşii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat. În acest caz, clienţii vor putea primi doar 100% din suma achitată iniţial. Pasagerii care şi-au făcut rezervările prin intermediul agenţiilor de turism – inclusiv agenţiile de turism online – trebuie să ia legătura cu agenţia de unde şi-au cumpărat biletele”, se arată în comunicatul Wizz Air, citat de Agerpress.
Foto: Arhiva Revistei ELLE