Serena Williams va purta creațiile lui Virgil Abloh în colaborare cu Nike la turneul U.S Open luna aceasta.
Pentru întoarcerea sa la U.S Open, unde va aspira la cel de-al 24-lea titlu de Grand Slam, Serena Williams va avea o adevărată apariție în noile haine special create pentru ea. Virgil Abloh, directorul artistic al brand-ului Louis Vuitton, a gândit o colecție în jurul piesei vestimentare preferate de Serena pe terenul de tenis, și anume rochia de tenis.
„Cu Serena, avem una dintre cele mai puternice și inspiraționale atlete ale generației noastre drept muză', a spus Abloh într-o declarație privind noua colecție. „Am încercat să pun în practică energia ei și să aduc ceva impunător și fresh în tenis'.
The Queen Collection include cele mai faimoase piese purtate de Serena Williams de-a lungul competițiilor la care a participat, purtând semnătura unor elemente recognoscibile Off-White. Inspirat de pasiunea Serenei pentru dans și balet, colecția conține o rochie albă de zi, pe un umăr, o rochie neagră de seară cu o fustă din tulle și o ediție specială de sneakers NikeCourt Flare 2. Printre elementele vestimentare ale colecției se numără o jachetă neagră cu tighele contrastante și alte două perechi de sneakers Nike & Abloh, Nike Blazer Mid SW și Nike Air Max 97.
„Ceea ce iubesc la tenis este grația sportului. Este un joc agresiv și puternic, dar în care este nevoie de finețe, a adăugat Abloh. Rochia este feminină, dar combină agresivitatea ei. Este asimetrică. Are un model de balerină pentru a simboliza grația ei. Nu este despre clopote și fluiere și jocuri. Este doar despre cum va arăta pe Serena și îi va exprima energia la fiecare mișcare de rachetă', a continuat Abloh.
Prețurile pentru piesele din The Queen Collection încep de la 130 de dolari și ajung până la 900 de dolari, și debutează când Serena va ajunge pe terenul de tenis la cea de-a 50-cea ediție a U.S Open în New York, luna aceasta.
Serena Williams colaborează cu Nike încă din anul 2003, când a semnat, inițial, un contract pe o perioadă de cinci ani, în valoarea de 40 milioane de dolari. Campioana de tenis a fost preocupată în ultimul timp de industria fashion, debutând în luna mai a acestui an cu prima linie de îmbrăcăminte, ce include obiecte vestimentare din denim și articole sportive, cu prețuri accesibile, începând de la 35 de dolari și ajungând până la 250 de dolari.
Virgil Abloh are un parcurs impresionant în lumea modei, începând ca director de creație pentru Kanye West, continuând cu brand-ul său personal Off-White, iar recent, fiind numit designer pentru Louis Vuitton Menswear. Cel din urmă titlu îl face pe Abloh primul african-american care a preluat conducerea departamentului de creație a unei case de modă europene de lux.
Designer-ul a colaborat pentru prima dată cu Nike anul trecut, când a reimaginat zece modele de sneakers din arhiva brandului. „Noi căutăm diversitate în creații, iar Virgil are o abordare bogată și variată, una foarte puternică', le-a spus Andy Caine, vice-președinte de creație al încălțămintei Nike, celor de la BoF.
Foto: PR