Pretul gandit si strategia de distributie a celor de la Adidas a reusit sa mentina un interes extrem de ridicat pentru linia lui Kanye West.
Strategia de brand impusa de Demna Gvasalia si noua estetica Balenciaga continua sa produca piese extrem de ravnite.
Brand-ul continua sa atraga atentia prin colaborari sezoniere cu brand-uri ca Levi’s sau Juicy Couture.
Colectiile Givenchy au parte de un boost enorm din partea fanilor surorilor Kardahian, purtatoare convinse a acestui brand.
Abordarea tehnica si fashion vis-a-vis de echipementul de sport transforma Y-3 intr-unul din cele mai profitabile brand-uri.
Prada a urcat 13 locuri fata de anul trecut datorita creativitatii conceptuale ale Miuccei Prada si regandirea liniei de accesorii din nylon.
Se pare ca un motto ca You can do it! aplicat cum trebuie te poate duce departe, cum este cazul Nike, care ocupa locul 9 in topul celor mai vandute brand-uri din 2017.
Interpretarea jucausa a luxului si linia Peekaboo sunt cheia succesului in cazul Fendi.
Gucci a ajuns pe primul loc , avand nu mai putin de trei creatii in topul celor mai vandute piese din 2017, iar printre favorite fiind accesoriile cu imprimeul GG Bloom.
Accesoriile statement ale casei, respetiv modelele Rockstud si cele mai camuflaj continua sa atraga consumatori de toate varstele si nationalitatile.
Topul celor mai vandute brand-uri din 2017
Pretul gandit si strategia de distributie a celor de la Adidas a reusit sa mentina un interes extrem de ridicat pentru linia lui Kanye West.