Petrecerile palpitante, tipice pariziene de după show-urile celor mai consacrați designeri au lipsit cu desăvârșire, așadar picanteriile din acest sezon au fost minime. Însă unele prezentări de modă s-au desfășurat ca de obicei, evident, publicul dar și staff-ul purtând măști.
Miuccia Prada care de regulă își prezenta colecția Miu Miu la Paris, a ales ca de această dată să o facă virtual, din Milano. Lila Moss, fata celebrei Kate Moss, a deschis show-ul care s-a ținut într-o arenă de sport virtuală. Toată colecția emană un aer sporty combinat cu uniforme de școală retro.
Nicolas Ghesquiere a imaginat un show pentru colecția sa de primăvară-vară 2021 cu participanți live dar și cu camere care se roteau 360 grade astfel încât oamenii modei care nu au putut călători să aibă o perspectivă cât se poate de clară despre noua sa viziune. Show-ul a avut loc în celebrul department store, Samaritene, unul dintre primele astfel de magazine înființate în Paris, care tocmai a fost renovat perfect. „Acest sezon este foarte nou în toate felurile. Aceste noi condiții ne fac să gândim diferit', a spus Ghesquiere care s-a inspirat din moda anilor 80 pentru colecția sa, jonglând între masculin și feminin.
Show-ul Chanel a avut loc ca în fiecare sezon la Grand Palais, decorul însă a fost unul mai conceptual, și nu atât de elaborat ca în alte sezoane. Virginie Viard s-a inspirat de la starurile de la Hollywood așa că numele Chanel a fost scris cu litere imense, imitând celebrul „Hollywood sign'. Designerul a creat o colecție care să se potrivească cu viața modernă a actrițelor din zilele noastre.
Printre invitații care au participat live la show s-au numărat și Marion Cotillard sau Anna Mouglalis, actrițele care se regăsesc în noua estetică Chanel. Prezentarea a fost transmisă și live, așadar, restul audienței a putut urmări show-ul de acasă.
Case precum Balenciaga sau Givenchy, spre exemplu, au decis să renunțe la a-și prezenta show-ul fizic pentru acest sezon. Demna Gvasalia (designerul Balenciaga) a pregătit un videoclip musical, filmat la Paris, cu personaje ce poartă piese din noua sa colecție iar Matthew M. Williams, noul designer al casei Givenchy, a venit cu o abordare mai actuală, mai minimalistă decât ce a făcut Clare Waight Keller înaintea acestuia.
Julien Dossena, designerul casei Paco Rabanne, a organizat show-ul într-o locație cu porțile deschise, așadar, în afară de invitați, oricine care trecea pe stradă putea vedea show-ul. Dossena a ales actrițe sau prietene ale casei să defileze în ținutele sale feminine, sexy și extrem de glamour, exploatând, evident și celebrele „paiete' specifice casei.
Un lucru este sigur, designerii și marile case de modă pariziene s-au adaptat vremurilor pe care le trăim și cel mai important este că nu duc lipsă de creativitate și că noi avem de unde să ne inspirăm pentru sezonul de primăvară-2021.