Așa cum ne-a obișnuit, Tommy Hilfiger ne uimește din nou cu ideile sale inovatore. De astă dată designerul găzduiește o licitație caritabilă cu 24 de tricouri create digital de către prietenii brandului iar toate veniturile sunt donate către WWF pentru programul de administrare al apei.
Această activare 3D face parte din inițiativa brandului Moving Forward Together, un program conceput pentru a dezlănțui forța colectivului și a inspira comunitatea creativă locală să modeleze un viitor mai bun în care nimic nu se pierde și toată lumea este inclusă. Licitația începe azi pe catawiki.com și durează 10 zile.
Toți prietenii brandului Tommy Hilfiger, cei care au participat la acest proiect au un background extrem de divers, provenind din medii precum fashion, artă, muzică, entertainment sau sport. Printre ambasadorii care s-au implicat și care au creat tricourile care se vor vinde la licitație se numără: Paolo Stella, Haifa Beseisso, Michaela DePrince, Alton Mason, James Turlington, Audrey Hilfiger, Jasmine Sanders, Geron McKinley și alții.
Bazându-se pe viziunea globală de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger de a crea modă prin care nimic nu se pierde și toată lumea este inclusă, ambasdorii F.A.M.E.S au personalizat cele 24 de stiluri folosind instrumente online de design 3D ale brandului pentru a preveni sisipa de materiale. Dacă vrei să vezi procesul de creație nu trebuie decât să intri pe canalul de Youtube Tommy Hilfiger unde câțiva dintre ambasadori îți arată exact cum au ajuns la rezultatul final.
„Ce înseamnă pentru mine Moving Forward Together este crearea de oportunități pentru diseminarea mesajului de speranță, putere și dragoste', a spus unul intre colaboratoratori, Michaela DePrince, care a proiectat un tricou cropped cu un mesaj care care inspira: ,'I rise', reprezentând călătoria ei și adversitatea cu care se confruntă.
Dar te invităm să participi la licitație și să afli cât mai multe despre acest demers pe catawiki.com.
Citește și:
Fashion trend: Obsesia pentru funde
Foto: PR