Colecția va fi disponibilă în magazinele Tommy Hilfiger și Tommy Jeans, selectate la nivel global și prin intermediul partenerilor selecționați. În România colecția va fi disponibilă începând cu 16 mai 2018.
Campania digitală integrată, realizată de fotograful și regizorul Christian Oita într-un stil minimalist în Londra, surprinde noutatea și prospețimea capsulei TOMMY JEANS, artiștii dezvăluindu-și diferite fațete ale personalității și propria abordare prin modă și muzică.
Colecția capsulă pentru Primăvară 2018, TOMMY JEANS, cuprinde elemente denim esențiale oferind o notă rebelă moștenirii nautice a brandului, prin culori aprinse de galben și reinventarea logo-ului consacrat printr-un design modern al steagului nautic.
Piesele feminine reprezentative includ o jachetă albă marinărească cu gluga supradimensionată cu semnul TOMMY JEANS pe spatele acesteia, un pulover galben neon, o geacă de denim roșie cu imprimeu de steag și logo-ul TOMMY JEANS pe spate, blugi albaștri tăiaţi, pantaloni chinos bufanţi şi un sarafan albastru deschis. Piesele bărbătești reprezentative includ o jachetă marinărească în color-blocking, o jachetă largă din denim cu un imprimeu ,,extins al logo-ului cu steag pe spate, pulover galben neon, un hanorac alb cu logo-ul TOMMY JEANS pe braț, blugi albaştri relaxed-fit și pantaloni chinos bufanți. Capsula include și încălțămintea consacrată, aducând înapoi pantofii sport TOMMY HILFIGER Fly ce au fost lansați în anul 1997.
Prietenii și urmăritorii bradului sunt invitați să participe la conversație pe rețelele de socializare folosind #TommyJeans și @TommyHilfiger.
Foto: PR